Appartement I Tesori del Sud Country House

Italië, Apulië (Puglia), Vieste

9.4Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 9.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor I Tesori del Sud Country House voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

21 reviews over Appartement I Tesori del Sud Country House

• 9mar06-05-2017

Heerlijke accomodatie

In de meivakantie wordt deze accomodatie bezocht door nogal wat NL gezinnen. In het weekend van 1 mei (lang weekend) waren er ook wat Italiaanse families. Derhalve genoeg kinderen om mee te spelen. De huisjes zijn ruim en vooral je eigen ruime tuin MET privacy, met zonnebedden is heerlijk. Daarnaast nog overdekt terras om buiten te zitten. Perfect. Voor ons de leukste/gezelligste/mooiste accomodatie van 3 in 2 weken Puglia. Op het terrein zijn overal fietsjes en stepjes die voor iedereen zijn, dus als er ergens 1 op het pad ligt; opstappen en wegrijden. Oudere kinderen kunnen tafeltennissen. Zwembad is heerlijk, hangmat, lekker ligstoelen. In deze periode mogelijk om elke ochtend te genieten van ontbijtbuffet, en smiddags kun je eventueel al bordje pasta eten. In de avond gaat ook Pizza oven aan. Ook fijn: 2 wasmachines gratis te gebruiken alleen zelf voor waspoeder zorgen. Op strand stond soms een felle wind, maar accomodatie ligt vrij beschut dus veel minder last van wind. Prachtige baaien in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9René22-09-2016

Verrassend goed in vele opzichten

Dit parkje met vakantiehuizen tussen de olijfbomen (en daardoor agriturismo) is verrassend compleet. In de zomer wordt dit onderkomen vermoedelijk overspoeld door gezinnen met jonge kinderen (gezien speelgoed en -toestellen, maar zo in september is het een heerlijk rustig verblijf in ruime bungalows op een even ruim stukje grond. Zwembad is niet groot, maar voldoet voor wat afkoeling en is netjes en schoon. Het is mogelijk dagelijks te ontbijten en te dineren in de bovengemiddeld goede restaurante/pizzeria, die net als het park gerund worden door de familie. Overigens is de houtoven (forno a legna) dagelijks aan een worden de pizza's met grote liefde bereid. Vergeet overigens ook de huisgemaakte dolci niet! Kortom: prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het natuurpark Gargano, de stadjes en de Isole Tremiti.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Janieta Mulder07-08-2016

Mooi ruim opgezet complex!

Een heerlijke week gehad bij I Tesori del Sud! Het is een mooi complex, netjes onderhouden met een fijn zwembad (wel wat klein voor het aantal gasten) en een restaurantje. Wij hadden een drie-kamer bungalow, met heel veel ruimte. Heerlijk om een groot terras te hebben, met dan ook nog een hele ruime tuin er voor. Voldoende privacy! Het zwembad is heerlijk, maar wel erg klein als veel gasten kiezen voor een zwembad dagje. Het eten in het restaurant is goed, maar niet heel bijzonder. Wel lekkere taarten elke dag, aanrader is de limoncello cake. Heerlijk! Jammer is dat je overal de auto voor moet gebruiken, strand, Vieste, supermarkt. Lopend is het niet te doen. Het is een super toeristische omgeving, waarbij de meeste toeristen wel uit Italie zelf komen. Vieste is leuk, maar erg druk. Een aanrader is een boottocht langs de grotten en stranden van Gargano, prachtig. Het complex is leuk en vooral een aanrader voor ouders met jongere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Marielle Kloth-Toffolo03-05-2016

Het is er heerlijk.

Je voelt je hier absoluut welkom. Het is kleinschalig van opzet en erg goed verzorgd. Prettige huisjes met veel privacy eromheen. Keurig verzorgd park, prima keuken en leuke ambiance om te eten. Kinderen waren ondanks tegenvallend weer niet uit het zwembad weg te slaan. Strandjes en het stadje Viëste op steenworp afstand. Bovenal een fijne familie die hard werkt om jou een fijne vakantie te bezorgen. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 10Colette26-08-2015

Geweldige Italiaanse gastvrijheid

Wij zijn voor de 2x keer naar I Tesori del Sud afgereist. En weer was het geweldig. Prima huisjes met vrij uitzicht, veranda en ruime tuin van 120m2. Het park heeft een mooi groot zwembad en veel gezellige speelmaatjes voor onze dochters van 9 en 11 jaar. Het eten in het restaurant is fantastisch. Opa en oma staan in de keuken en de prijs/kwaliteit is subliem. De eigenaar Rafaele doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Waardige Italiaanse gastvrijheid. Deze locatie is een ideale vakantie om uit te rusten en te genieten van het weer, eten, strand en Vieste. Mooie strandjes zijn er op 5 km. Net als het prachtige stadje Vieste. Op zondag zwemmen de locals in de kleine baaitjes van de stad, vissen en springen van de rotsen. Aanrader om een boot te huren. Rafaele kan je adviseren. Door de slingerige kustwegen zijn andere stadjes of plaatsjes lastig te bereiken. Daar moet je je op in stellen. Doorvoor zijn in het zuiden van Apulië volop mogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Frank02-08-2015

Voor Italiaanse begrippen hoogstaand familieparkje

In juli verbleven we hier 2 weken. We zijn er met 5 kinderen in de leeftijd van 4-17 jaar geweest en alle kinderen hebben zich top vermaakt. De oudere kinderen hebben vooral genoten van het zwembad en hebben in de eerste week ook vrolijk met de jongere kinderen verstoppertje gespeeld. Verwacht geen disco of andere vermaak voor de oudere kids. We hebben 't parkje (14 woningen tot 6 personen) gevonden op de agriturismo site. Ondanks dat de huisjes tussen de olijfbomen staan opgesteld, is het geen agriturismo in de pure zin van het woord. Rafaella runt een commercieel bedrijf met een prima keuken en doet dat op een strakke manier. Hij vraagt veel feedback van zijn gasten en probeert het iedereen naar de zin te maken. Alle huisjes hebben 'n prima werkende airco wat niet onbelangrijk is in het diepe zuiden van Italië. De omgeving biedt prachtige stranden, een boot huren om de kust vanaf de zee te bekijken is 'n aanrader! Vieste als stadje vonden wij niet veel. Aanrader voor jonge families.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9sander23-07-2015

Super

Geweldige accommedatie op een super locatie. De inrichting van de huisjes is wellicht wat gedatteerd, maar het is een heerlijke plek om te verblijven met kinderen. Ruim opgezet, goede speelmogelijkheden, mooi zwembad en een heerlijk restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Kirsten05-08-2014

Fantastisch plek

I Tesori del Sud is een heerlijk overzichtelijk ruim opgezet vakantiepark met comfortabele huisjes. De tuinen zijn groot, de kinderen kunnen vrij bewegen. Wij waren met 2 gezinnen, 6 kinderen tussen de 6 en 12 jaar. Ze hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en op het prachtige strand van Vieste, wat op 10 minuten rijden ligt. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien en schoon. Vieste is een leuk stadje. Wij hebben nog een boottocht gemaakt naar de grotten die je vanaf zee kon bereiken. De eigenaars van het park zijn heel gastvrij en behulpzaam. Eten in het restaurant is prima. Als de kinderen pubers worden is het wel een tikje saai denk ik.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Ianleistikow20-05-2014

Toplokatie voor vakantie met gezin

Wij hadden een losstaand huisje met twee slaapkamers, badkamer en woonkamer met open keuken. Uitstekend voor ons gezin met twee kleine kinderen. het zwembad is prachtig, maar was (begin mei) nog wel wat fris om in te zwemmen. ruimte om rondom het zwembad in de zon of schaduw van palmbomen (met indrukwekkende rozemarijnstruiken!). Restaurantje ligt naast zwembad. Hebben we een avond prima gegeten, de ander avonden helaas gesloten vanwege lage aantal gasten. Toen heeft de eigenaar Rafael ons met zijn auto begeleid naar een schitterende baai met zandstrand waar een prima restaurant ligt. Er zijn twee speeltuinen voor kinderen, een voor 1-3 jaar en een voor 3 -10. Het parkje is volledig afgesloten dus je kunt je kinderen gerust uit het oog verliezen (als ze kunnen zwemmen, het zwembad is niet omheind). Vooral de gastvrijheid van de eigenaars is hartverwarmend. Wij waren onze paspoorten vergeten en Rafael heeft zich enorm ingespannen waardoor we ze toch op tijd kregen. Super!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10tim en milena07-08-2013

fantastische plek

I tesori del sud is een klein paradijs!! Het park is klein maar absoluut de moeite waard, voor de kinderen ideaal. Het uitzicht en de uitstraling van het park is super mooi. Het park ligt rustig gelegen tussen de olijfbomen. Het plaatsje Vieste is zeker de moeite waard om te bezoeken, vooral sávonds erg mooi! De omgeving verder is ook prachtig, maar een auto is geen overbodige luxe. De eigenaar Raffael is ontzettend aardig en zeer behulpzaam, geeft heel veel tips en helpt je waar nodig. Ook het personeel is super vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Op het park zit een klein restaurantje waar je lekker kunt eten.. Voor ons was het zeer de moeite waard!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Appartement I Tesori del Sud Country House info