Camping Adriatico

Camping Adriatico
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Adriatico voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Adriatico in het Nederlands

Heerlijk

Fam. Van der Graaf
11-9-2016

Een leuke camping met erg vriendelijke eigenaren en personeel direct aan het strand Bij aankomst zeer hartelijk ontvangen Eenvoudig maar zeer schoon sanitair en een gezellig restaurant De camping is rustig en biedt geen entertainment Voor mensen die willen genieten van de mooie natuur en de rust Is deze camping echt een aanrader Wel een middel tegen mieren gebruiken want die zijn er wel De stad Vieste is zeer de moeite waard om te bezoeken Vlak voor de camping stopt een bus die je naar de stad brengt Met een pasje die je krijgt van de camping reis je gratis Bovendien is de prijs / kwaliteit verhouding prima Wij komen hier zeker weer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Adriatico in Vieste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Adriatico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.