Hotel Robinson Club Apulia

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag11°7°
Hotel Robinson Club Apulia
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Apulia voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Robinson Club Apulia in het Nederlands

Kinderparadijs = volwassenenhel

Ontgoochelde Robinsonfan,
8-6-2017

1000 gasten, waarvan 500 kinderen. Krijsende, wenende, roepende, ongemanierde, verwende kinderen. Overal lawaai. Nergens een plaatsje waar men 's avonds rustig iets kan drinken, naar muziek luisteren, een boek lezen, kaarten, spelletje doen. Niet mogelijk omdat er nergens een soort bar met zithoek voorzien is, waar kinderen niet oppermachtig zijn. De pianobar bestaat uit... zitjes in de tuin zonder piano, zonder bar, maar wel met een cdeetje klassieke muziek, die... overstemd wordt door kindergeschreeuw. De beschrijving 'familieclub' is een understatement, moet eerder 'kinderclub' zijn. Kinderen zijn er koning, de baas, zowel in het restaurant, op het schaakbord (3 x per dag kinderverzameling met dansje en oorverdovend lawaai, schaakbord is centrale overdekte plaats voor de toog (oorspronkelijk dansvloer?), restaurant met jengelende, joelende, storende kinderen, nergens zoveel gebroken glazen en servies gezien. Nochtans hebben ouders met jonge kinderen de mogelijkheid een uur vroeger te eten in het 'kinderrestaurant'. Liever terroriseren ze iedereen... tot zelfs na middernacht. Het eten was goed, maar niet volgens de verwachte Robinsonkwaliteit. De restaurantruimte te klein. Geen ontsnappen mogelijk. Nochtans werd er een aparte ruimte voorzien voor volwassenen, waar... niemand zich aan houdt. Zoals het kleine zwembad voor volwassenen. Ook daar probeert men de kinderinvasie uit te breiden. Nochtans hebben ze een fantastische Robyclub met glijbanen, waterspeeltuigen, zand, fonteinen. En een even fantastische kinderkribbe. Club ligt ver van alles. Geen openbaar vervoer. Geen touroperator-bezoek voor Belgische en Ned. klanten. Trek je plan maar. Kamer in orde. Echter pas na 15 u beschikbaar. Je staat daar dan 's morgens in je reiskledij. Sportvoorzieningen in orde, maar niet op hetzelfde niveau zoals in andere Robinsonclubs. Strand te klein. Zetels tot aan de waterrand. Kortom: de club is te klein om het aantal gasten op te vangen. En dan was ik er nog niet in het hoogseizoen, wat niets betekent omdat er in het weekeinde dagkaarten verkocht worden aan Italiaanse dagjestoeristen. Veel geld betaald voor een verblijf die mij doet verlangen naar een... vakantie.

Mooi resort

Miranda
15-10-2016

Zeker een mooi resort voor familie. Je kunt er vanalles doen voor groot en klein.

Het personeel van Robinson Club Apulia maakt deze Robinson Club tot een groot succes. Ze zullen alles in het werk stellen om zelfs de meest speciale verzoeken in te willigen!

fantastisch

vandebroek joseph
23-5-2016

alles was dik in orde , prima

Prachtige plek

Ludo
1-6-2014

Club Robinson is een prachtig concept om even uit te rusten. In het voorseizoen was het nog heerlijk rustig waardoor er genoeg ruimte op het park was. Tennisbanen, zwembad, strandstoelen, genoeg plek. Temperatuur was ook aangenaam, en dat voor april. We hadden een familie-kamer waarvan de ruimte erg meeviel, zelfs een aparte huiskamer. Service gerichtheid was erg goed en ook de Roby club was goed opgezet

Prima zoals altijd bij Robinson!

Huub en Cindy Terpstra
30-7-2012

Nu 3e Robinson club na Spanje en Turkije

Is super hier maar service kan beter

Is op z'n Italiaans

Een super resort, weliswaar niet echt in de nabije omgeving van centrum..maar voor degene die uit zijn op rust is dit een super plek. Er zijn veel sport mogelijkheden oa tennis (9 banen) evt mogelijkheid voor tennisles (betaald), surfing, catamaran (mogelijkheden om brevetten te halen = betaald) maar als je het kan, mag je gratis een surfplank/catamaran gebruiken), verder een goed verzorgde wellness voorziening incl sauna, massage etc, voor de kids een Roby club met een eigen zwembad voorzien van 3 glijbanen en voor de allerkleinste nog een aparte club met leeftijdgebonden speelvoorzieningen. Groot zwembad en zee.

Er zijn meerdere restaurants, allemaal van goed nivo, zeer uitgebreid en smaakvol, ondanks dat het massaal is (max ca 1000 gasten), aan de buffetten worden ook nog a la minute gerechten bereid!

Drankjes en ijs zijn de hele dag gratis te bestellen...voor de kieskeurige wijnliefhebber kan er in overleg met de sommelier een wijn tegen een gereduceerde prijs worden besteld.

Allereerst: boek alleen een pakketreis als u de vliegtijden bevestigd kunt krijgen. Wij kregen pas een week voor vertrek de vliegtijden binnen (Club Robinson werkt alleen met Yet Air samen) en die waren ronduit beroerd. Heen kwamen we 1 uur snachts aan en terug 5 uur s'ochtends. Bovendien was de vliegreis met een tussen stop, dus nodeloos lang. Met een baby en 2 kinderen niet fijn. Beter zelf vluchten boeken.

We zijn de 2 eerste weken van augustus geweest. Erg druk; strand was erg vol al in de vroege ochtend. Onze dochters van 6 en 8 jaar hadden een voorkeur voor het zwembad. Daar -en in de speeltuin met 2 zwembaden (1 voor oudere kinderen met leuke glijbanen)- hebben ze zich goed vermaakt. Wij hebben gebruik gemaakt van catamaranlessen (niet inclusief); als je dat wil is het handig je aan het begin van de vakantie op te geven. Je krijgt na 3 dagen een internat. brevet.

Landschappelijke omgeving is niet bijzonder mooi; stadjes wel aardig (Leuca, Gallipoli). Lecce helaas niet gezien.

Fantastische Club met vermaak voor jong en oud!

Wesley van der Kieft
28-5-2009

Robinson Apulia en een geweldige Club voor jong en oud en biedt vele faciliteiten. Het is er ruim opgezet waardoor je niet het besef heb dat er zoveel gasten aanwezig zijn! Mooie ligging en aan het strand, te bereiken door een pad die door een bos loopt! Verzorging optimaal en kamers netjes en verzorgd. Veel Italianen aanwezig maar daar heb je verder geen last van, weinig Nederlanders tot nu toe maar zeker in opkomst! Een echte aanrader!!

2008

club voor kinderen

paul kiekens
24-6-2008

absoluut af te raden als men niet tegen kinderlawaai kan. auto noodzakelijk als men de club verlaat. geen tafels voor 2 personen(enkel 8).

prima buffetten en thema avonden. uitgebreide all-in(alle gekende merken in de bar). verzorgde kamers. mooie tuin met veel bloemen. verzorgd strand.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Apulia in Ugento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Apulia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.