Tijdelijk €25 aanbetaling

Riva di Ugento

We hebben de beste aanbieders voor Camping Riva di Ugento voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 11 reviews

Meer camping info

11 Reviews over Riva di Ugento

• 8wilma07-08-2012

leuke italiaanse camping

leuke camping met alleen maar Italianen.Geweldig. Leuke animatie voor kinderen en het ligt direct aan het strand!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8broeckx annemie08-07-2012

Heel mooie camping

Wij hadden eerst Rome bezocht om dan met een huurauto in Ugento te geraken. We hadden op voorhand een stacaravan gehuurd. Het inchecken verliep vlot en er stond zelfs een fles wijn klaar in onze caravan! Het is wel een zeer grote camping dus een fietsje (wat wij niet hadden) zou soms wel handig geweest zijn. In onze boeking zat ook het gratis gebruik van het zwembad terwijl dat voor de andere kampeerders betalend was, daardoor hadden we vaak een privézwembad dat héél netjes was!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Sander12-11-2011

Paradijs in Europa!

Hagelwitte stranden. Azuurblauwe schone en rustige zee. Duinen als een maanlandschap. Het klinkt goed toch? Dat vind je op deze camping. Absolute aanrader. Genoeg gezien van en in Europa en met stip op 1. We hadden een sta-caravan van touroperator welke op 5 minuten lopen van de zee lag. Dat is uberhaupt het max aantal minuten lopen vanaf elke plek naar de zee. Restaurant is super. Buiten de camping zijn ook paar restaurants. Halen het niet bij het restaurant op de camping (btw 16 Euro voor 3 gangen) qua kwaliteit. Enige minpunt is dat het enorm druk kan zijn om de camping op te komen (via een lange laan) en daarnaast is er niet direct een stadje met bijv. grote supermarkt in de buurt. Echter, stel je er op in, en het is prima! Prima supermarkt overigens op de camping. Let wel: geen Nederlanders op deze camping te vinden!

• 10Eetgelegenheden
  • 7Peter14-09-2011

Platz hui, Umgebung Pfui

Naturbelassener Platz mit Dünen, feiner Sandstrand, klarem Meerwasser. Sanitäranlagen im großen und ganzen O.K. wobei die älteren Anlagen dringend eine Renovierung notwendig hätten. Mobilheime durchweg auf schattigen Stellplätze, die Abstände untereinander für italienische Verhältnisse recht großzügig. Zugang zum Meer durch mehrere Zugänge kurz. Absolut störend ist die laute Musik und das nächtliche Gejohle von 2 angrenzenden Clubs. Zusätzliche Kosten für die Nutzung von Schwimmbad, Tennisplatz und Basketballplatz

• 6Eetgelegenheden
  • 9Fam. Wuite25-08-2011

prachtige camping, aan blauwe zee

hebben deze camping voor de 1e x bezocht, na een autoreis van meer dan 2.000 km. was het zeker de moeite waard. vriendelijke mensen op de camping, 90 % italianen, maar dat maakt het ook wel speciaal. een echt vakantiegevoel. hadden een prachtige staanplaats op ong. 30 meter van het strand! leuke uitstapjes gedaan, langs rotskusten, zeer mooie uitzichten leuke plaatsen, zoals Lecce en Otrante en Sante maria di Leuca, zijn echt de moeite waard van bezoekjes

• 9Eetgelegenheden
  • 1vanhoudenhove31-07-2011

te mijden plaats

Deze camping behoort niet meer onder de naam van capings. We kwamen toe om 15u30. natuurlijk siesta time, kregen een nummer nl 45 en moesten wachten tot we een plaats kregen aangewezen. Arrogante ontvangst, we konden zelfs geen sanitaire stop maken. Na 20 jaar kamperen eerste keer zulk onthaal!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Steffy01-02-2010

Nie wieder ohne!

Wir waren erst 2x in ugento und es ist das schönste was mir bis jetzt passiert ist! das wetter ist jeden tag super, Campingplatz ist top gepflegt (man sollte am besten Ende August;Anfang September hinfahren, da es dann super leer ist!), dass Meer ist klar,sauber und hell. Für Kinder und Jugendliche ist es Optimal zum Schnorcheln, da man sehr weit sehen kann. Die Leute vom Campingplatz sind nett und hilfsbereit. Die Italienischen Märkte sind natürlich ein muss. Die Ausflüge nach San Giovanni und Lecce auch! Riva de Ugento hat den schönsten Strandabschnitt. Robinson Club und Co. sind nicht zu empfehlen! Von Nürnberg bis Ugento fahren wir mit dem Wohnwagen immer ca. 2 Tage. Fahrt nichts besonderes bis man dann das Meer sieht! Wunderschöön <3

• 8Eetgelegenheden
  • 8Fam Pepe04-01-2010

Prachtig

heerlijke camping pal aan zee, nix geen gedoe met de auto. Helder blauw water, pal van mooie uitstapjes in de buurt echt de moeite waard (Otranto / Gallipoli/ Santa Maria de Leuca, grotta Zinzulusa?

• 0DARIO LORDI29-08-2009

BELLISSIMO

bellissimo campeggio. Periodo migliore Giugno per qualità e prezzo. Pineta e mare fantastici

• 10elisabeth eder05-07-2009

Schön für Familien

Ein großzügiger, weitläufiger Campingplatz, alles im lichten Schatten. Viele Sanitäranlagen, gute Einkaufskmöglichkeiten, nettes Restaurant, 2 gute Tennisplätze, ohne Bezahlung, Schwimmbad war leider nicht eingelassen. Der Strand flach, gut zum Reingehen, auch für Nichtschwimmer, nichts am Meeresboden. Der Ort Ugento ist nicht sehenswert, auch nicht zum Einkaufen. Torre San Giovanni 3 km, ist besser. Ausflüge nach Galipoli oder Lecce sehr schön. An der Rezeption spricht 1 Dame auch sehr gut deutsch. Die Mobilheime stehen leider etwas eng, d.h. wenn die Italiener Urlaub machen wird es in den Nachtstunden schon laut, da die Familien sehr spät erst essen und ins Bett gehen. Schade, dass in Strandnähe kein WC ist, das führt zur Verschmutzung der Dünen, die übrigens traumhaft schön sind.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar