Hotel Iberotel Apulia

6 reviews over Hotel Iberotel Apulia in het Nederlands

Geweldig oord

Sjaak
19-11-2012

Een weekje in dit complex was geweldig. Een huurauto is prettig als je niet alleen een strandvakantie wilt. Eten was onwaarschijnlijk uitgebreid en goed. Onze kamer was goed voor minder validen, want een open douche is niet echt wat ik prettig vond gezien het watermorsen, maar er zijn volop andere kamers. Strand dichtbij en rustig. Zee schoon en lekker. Animatie kreeg (te) weinig publiek. Zwembaden fantastisch.

4,5 sterren waard

Frédéric
5-6-2011

Positief: mooie kamers, uitstekende keuze aan eten: goede kwaliteit en veel variatie, prachtig zwembad: verwarmd en niet verwarmd, afzonderlijke kinderbadjes en welnessbad, vlotte service

Minder goed: geen afzonderlijke computerzaal (internet!!), toch wel eigenaardig want ruimte zat in dit hotel; de ligging: fiets of huurauto noodzakelijk, afstand hotel-strand is 500 m

Al bi jal een goed hotel, prisj kwaliteit OK

Een aanrader

impactham
26-9-2010

Heel mooi hotel dat centraal gelegen is om de streek per huurwagen te verkennen.

Mooie ligging - prachtig strand en wandeling ernaartoe.

Het eten was zeer gevarieerd en het ontbijt zeer uitgebreid.

Wel geen avondanimatie op 1 lokaal optreden na!

Enkele randbemerkingen : Wij kwamen toe voor de middag maar konden pas tegen 16 uur op de kamer (hotelreglement) - niet handig bij 27gr en jeans! De kindvriendelijkheid van het personeel was ook niet dat en we hebben problemen gehad met Europcar de verhuurder in het hotel, ook was dit veel duurder dan aanbiedingen via het net - beter van thuisuit een auto reserveren en daar laten bezorgen .

Ook jammer van de siesta bij uitstappen - alles dicht van 13-16 uur.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberotel Apulia voor je op een rij gezet:

Ideaal om uit te rusten!

E. de Smet
2-9-2009

Mooi hotel. Proper, verzorgd, correct. Heel veel keuze aan eten en drinken. Buiten het hotel valt weinig te beleven. Huurauto is aan te raden voor wie de omgeving wil verkennen. Niet ideaal voor mensen die een actieve vakantie willen, maar heerlijk om een weekje uit te rusten.

"Dit nooit meer"

blommaert annick
18-8-2009

dit nooit meer

met al hun regels (aan het zwembad) en wetten veel aan de receptie gezeten

niet aan te raden .

Nieuw hotel, ideaal om uit te rusten, hele jaar geopend en verwarmd zwembad. Eten genoeg keuze, Half Pension volstaat. Ligging wel erg rustig. Huurwagen aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberotel Apulia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberotel Apulia in Torre San Giovanni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberotel Apulia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.