Hotel Del Levante

7,6

12 reviews over Hotel Del Levante in het Nederlands

Heerlijk hotel lekker eten

Tineke en Alex, 7-5-2017

Heerlijk hotel aan het strand. Diner erg lekker. Veel ouderen. In Torre Canne niet veel te doen voor 1 mei. Auto moet je echt huren. Zwembad erg koud in mei.

Reisleidster van touroperator erg slecht, beloofde te bellen, moet ze nu, na 1week thuis nog doen!

Goede uitvalbasis om Puglia te ontdekken

Mooi hotel, leuke vakantie, 24-7-2016

Mooie kamer op de 5de verdieping met zicht op zee. Het ontbijt en diner waren van een prima kwaliteit. Geen toegevingen aan de toeristen, maar lekker Italiaans eten voor iedereen.

Steeds plaats aan het zwembad gevonden.

Je moet wel een auto huren om de mooie steden in de omgeving te kunnen bereiken. Een auto huren in Italië is wel duur.

In het dorpje Torre Canne vind je het absolute niets, maar dat heeft ook zijn charme.

Erg genoten

Elise, 22-7-2016

Mooi hotel. Personeel is erg vriendelijk.

Ontbijtbuffet is uitgebreid en goed verzorgd. Als er iets op is hoef je maar te vragen en het wordt gebracht.

Avondeten was prima. Eten is goed, maar niet heel bijzonder. Vooral de pasta's als voorgerecht zijn erg aan te raden.

Animatieteam is veel aanwezig. Muziek is behoorlijk aanwezig, maar gaat altijd om 23.30uur uit. Wij hadden wat mindere dagen waardoor we niet 's avonds buiten konden zijn, er is dan geen ruimte waar je even zonder animatieteam kan zitten. Dit zou beter kunnen.

Kamers zijn niet groot. Voor 2 personen prima, wij hadden een kamer voor 3 personen, dit is een 2-persoonskamer met een extra bed. Dit is erg krap en is veel heen en weer schuiven met bedden.

Naar Torre Canne is een leuke wandeling over het strand. Overdag niet veel te beleven maar 's avonds zijn de winkeltjes open en is de ijssalon PiccaDilly en aanrader! Erg veel en lekker ijs!

Wil je verder iets van de omgeving zien is een auto wel een aanrader. In de omgeving liggen mooie stadjes zoals Arabello, Locorotondo en Lecce zijn echte aanraders.

Strand is erg mooi, ligbedjes en parasols zijn altijd beschikbaar. De 'salvataggio' wil ze graag voor je klaar zetten. Het strand is van zand, maar liggen wel enkele grote rotsen in de zee.

Ik heb erg genoten van deze vakantie. Ik kan het hotel zeker aanraden.

Heerlijke vakantie

Ilona Stremmelaar, 20-7-2016

Prima hotel. Prachtige ligging aan een mooi strand op loopafstand van Torre Canne. In de avond gezellig. Al het personeel erg vriendelijk en service gericht. Geen gezeur

over regeltjes. Eten oké, niet bijzonder maar goed genoeg. Animatie was wel erg aanwezig. Harde muziek in de avond, maar niet laat. Altijd een ligbedje vrij klopt zeker. Ligbedjes en WiFi gratis. Werkte goed. Prachtige , niet toeristische streek. Zeer relaxed. Zeker aan te raden.

Mooi hotel gelegen aan het zwembad en de zee

Michelle, 14-7-2016

De ligging van dit hotel is prachtig; zwembad en je loopt zo het strand op. Op het strand kan je als hotelgast gratis gebruik maken van een ligbed met parasol. Voor de zee heb je geen waterschoenen nodig, slechts enkele (grote) stenen, verder heerlijk zandstrand. Torre Canne is een erg klein dorp waar weinig te beleven valt. In slechts een half uurtje loop je naar het "centrum". Een mooi en smaakvol ingericht hotel. De kamers zijn erg krap. Het uitzicht aan de zeekant is fantastisch mooi! Het eten is heerlijk Italiaans en voor ieder wat wils op de menukaart. Er wordt ook rekening gehouden met allergieën.

De omgeving is eigenlijk niet te verkennen zonder huurauto. Alles ligt net te ver weg. In de avond is er in het hotel tot 23.30 uur (luide!) live muziek. Verder is er weinig tot niets te beleven in en rond het hotel.

In het hotel verblijven vooral ouderen, mensen die slecht ter been zijn en jonge gezinnen met kinderen.

goede ligging om puglia te ontdekken met de auto

jan hoorickx, 7-7-2014

Iets ouder, maar proper hotel. Goede service.Het eten is met keuzemenu,voorgerechten lekker, hoofdgerechten goed maar niet super.

wifi zeer duur 9€ per dag.gratsi safe aan de receptie. degelijke gratis ligstoelen aan zwembad en strand.matige avondanimatie.

Lawaaierig hotel

Jo en Rene, 3-9-2011

Het hotel heeft meerdere pluspunten zoals de ligging (vlakbij de zee), het mooie zwembad en het lekkere eten (tafelbediening)Wel jammer dat dit moet gebeuren in een lawaaierige zaal (dus binnen). Maar o wee als je naar dit hotel gaat om te rusten ! 1) de muren van de kamers lijken wel van karton : je hoort dus de buren praten, telefoneren, niezen, hun kinderen huilen om 1u 's nachts en om 7u 's morgens, etc. 2) zelfs al zijn je buren stil (quod non), dan nog kan je voor 23u45 niet gaan slapen omdat er buiten animatie is net onder de hotelkamers en het volume staat luid !

3) dan probeer je overdag wat te dutten om slaap in te halen of een boek te lezen. Niet mogelijk rond het zwembad omdat daar ook alweer animatie is met grote luidsprekers en boxen van 09u30 tot 12u30 en van 16u tot 18u30. Dan maar vluchten naar het strand dat er vlak naast ligt, maar zelfs daar ontsnap je vaak niet aan de muziek. Vreselijk ! Wij zijn vermoeider thuisgekomen dan we zijn vertrokken.

Prachtig

suzy van cleynenbreugel, 16-6-2011

Prachtig hotel , vriendelijk personeel en lekker eten zelfs als men iets niet lust kan men iets anders vragen ,goeie pizzeria alleen s'avonds en vooral mooi uitzicht

zijn sterren waard

Els Verhaegen, 20-7-2010

Del Levante is zijn sterren meer dan waard. Heel vriendelijk personeel, zeer verzorgde kamers, groot zwembad, badmeesters zetten zetel voor je klaar, zelfs aan het strand...

Het ontbijt is rijkelijk, het diner voldoet ruimschoots (heel lekkere voorgerechten) - alleen komen de verschillende gangen vrij vlug na elkaar :-) - grote keuze uit desserten.

Wij verlieten de kamer om 10.00 uur en verbleven nog de hele dag aan het strand. 's Avonds, voor ons vertrek, werd ons gratis een kamer aangeboden om ons te douchen - super.

En we gíngen ook terug!

Sjaak Francke, 9-11-2009

Na de goede ervaring in 2008 zijn we dit jaar wéér geweest naar dit hotel. Ook dit jaar met een huurauto ter beschikking om het moois in de omgeving te zien.

Weer viel ons op dat er altijd ligbedden en parasols genoeg zijn die door de altijd aanwezige salvataggio's werden opgezet als je aankwam.

Het eten was weer voortreffelijk en klagers over het ontbijt weten blijkbaar niet dat je ALLES kunt krijgen als je er om vraagt. Engelsen klagen over het gemis van hun Engels ontbijt en dat is onnodig. Als het er niet stáát wordt het voor je gehaald.

We zullen een jaartje overslaan maar dit hotel blijft hoog in ons aanzien.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Levante voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Levante in Torre Canne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Levante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Del Levante scoort een 7.64 uit 10 op basis van 13 reviews.