Hotel Il Valentino Village

Hotel Il Valentino Village

7Goed

Score uit 1 review

Italië, Apulië (Puglia), Taranto

Op vakantie geweest naar Il Valentino Village?

7Goed

Score uit 1 review

• Sauna
Tonen op kaart

1 review over Hotel Il Valentino Village

• 7yvonne09-06-2013

Massaal

Voor gasten die houden van resorts is het een aanrader. Het is wel erg massaal want er liggen op een terrein diverse hotels en appartement gebouwen. Ligt midden in het land. Geen dorp in de buurt en het strand op 2,5 kilometer. Er rijdt wel een strand shuttle. Wij waren er begin juni voordat de vakantie losbreekt in Italie. Dan nog niet zo druk. Het eten is in buffetvorm volop antipasto, pasta, riso, vlees en vis. Kwalitatief goed eten als je van italiaans eten houdt. Eetzaal zelf lijkt meer op een eetschuur en is zeer lawaaiig. Er is een groot animatie team en een prachtig zwembad wat niet op alle tijden open is. Tussen de middag gesloten. Toen wij aankwamen en vertrokken was de lift kapot, dat was een heel gezeul met de koffers naar 3 hoog. Kamer was niet super schoon maar wel een mooi terras.

Gereisd met vrienden in juni 2013

1 tip over Hotel Il Valentino Village

• yvonne, 09-06-2013

Goede uitvalbasis als je Puglia wil verkennen. Lecce, Ostuni en Matera zijn zeker aan te raden.

0 vragen over Hotel Il Valentino Village

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• SaunaAanwezig

• AdresStrada Statale 106km 74010(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website