Vakantiehuis Trullo Lekkerissimo

13 reviews over Vakantiehuis Trullo Lekkerissimo in het Nederlands

Rustige omgeving

Henny Schelling
3-7-2016

3 weken voor het eerst in deze trullo op vakantie geweest.

Een mooie omgeving veel te zien in de plaatsen Martina Franca, Ostuni en Cisternino zeker de moeite waard om deze plaatsen te bezichtigen

Ceglie Messapica 6 km v.a. de trullo, een klein stadje waar je echt Italiaans en goed kan eten. De trullo is spartaans ingericht, wat rommelig om de trullo heen, maar een mooi uitzicht.

De eigenaren Frans en Anna zijn erg vriendelijk

Puglia is gelukkig nog niet zo toeristisch.

heerlijke plek

Teet Weenink
21-3-2013

Lekkerissimo doet zijn naam eer aan: het is een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen en ontzettend te genieten van het lekkere italiaanse leven tussen de wijn, fruitbomen en de olijven. In de nabije omgeving liggen leuke stadjes,prima restaurantjes en direct vanuit het huis kun je goed wandelen. Frans en Anna zijn enthousiaste eigenaren met veel tips. Wij hebben er een weekje gezeten, eigenlijk te kort voor dit verrassende gebied, dus we gaan beslist weer terug.

Super plek, 100% privacy!

Gerrie de Jonge
19-3-2013

Wij zijn er inmiddels 2 keer teruggeweest, je eigen berg met een heerlijk briesje waardoor het zelden te warm is, olijf- en fruitbomen en een basic maar zeer authentiek ingerichte trullo. De gastvrijheid van Frans en Anna is geweldig (op verzoek regelen ze voor de gezelligheid een katje!). Een oase van rust en idyllische plek. Of je nu wilt chillen, naar het strand of naar één van de lokale markten in de fijne dorpjes, het kan allemaal en is vlakbij terwijl je toch kunt genieten van totale privacy.

Fantastische week in Puglia om nooit te vergeten

Erik van Kuijk
16-3-2013

In het prachtige glooiende landschap staat de trullo op eigen terrein tussen de fruitbomen. Alle rust en een prachtig uitzicht. Ideaal om de omliggen steden te bezoeken en aan het eind van de dag lekker naar het nabijgelegen strand te gaan. Italië op zijn best!

Heerlijk rustig !!

Terry Luca en Marita van Maanen
11-3-2013

Trullo Lekkerissimo is een gezellig vakantiehuis in een rustige omgeving.

Een auto ( redelijk goedkoop te huur op vliegveld Brindisi ) is wel noodzakelijk om alle leuke plaatsen in de omgeving te bezoeken.

Wij hebben er twee heerlijke weken gehad.

Om nooit te vergeten!

ellen reuver
11-3-2013

Het is een beleving om in een trullo je vakantie door te bengen. En dan zeker bij Frans en Anna! Zoveel gastvrijheid en tegelijkertijd zoveel privacy.

Het is wat om 's morgens wakker te worden en vanuit je bed door de openslaande deuren een uitzicht van jewelste te hebben.

Toch zijn dorpjes en stadjes dicht in de buurt.

Een hele mooie vakantie

Coby van Engelenhoven
11-3-2013

Wij zijn in juni 2011 in Trullo Lekkerissimo in Satia geweest. Een vakantie om nooit meer te vergeten. De trullo is gelegen op een mooie rustige plek, midden in de natuur met veel ruimte om de trullo. We hebben dagelijks genoten van de rust en de omgeving bekeken. Dit deel van Italië is niet zo toeristisch, maar er is zoveel te bekijken dat we zeker nog wel een keertje terug willen. Met Frans en Anna zijn we nog een dagje op bezoek geweest bij de Murgese paarden bij een militaire opleiding en de stoeterij in de buurt van Martina Franca. Als liefhebber van barokke paarden geweldig om te zien. Als je van natuur houdt en niet heel veel luxe verwacht is Trullo lekkerissimo zeker een aanrader!

Heerlijke plek!

Klaartje Broers
10-3-2013

Als je houdt van rust en een mooie omgeving zit je goed in deze trullo. Het huisje is heel pittoresk, lijkt wel een kabouterhuis, enige nadeel is dat het binnen vrij koud kan worden. De enorme tuin met verse kruiden en heel veel bomen is een paradijs voor kinderen, in de omgeving is veel te bekijken, maar ook weer niet zoveel dat je je opgejaagd voelt om alles "te moeten doen". De goede zorgen van de eigenaars voelen als een warm welkom, als er iets is of als je iets wilt weten kun je altijd bij ze terecht. Heel prettige week gehad.

Fantastische plek

Heleen Brulot
9-3-2013

Met deze Trullo als basis zijn er talloze geweldige uitstapjes te maken naar dichtbijgelegen plaatsjes, die allemaal een bezoek waard zijn. De trullo zelf is een oase van rust met een geweldig uitzicht over de vallei. Kortom: een ideale vakantieplek.

Rustiek genieten

Martijn
9-3-2013

De trullo ligt heerlijk landelijk, waar het heerlijk genieten is van de zon, van de rust en de landelijke tuin. De trullo is spartaans ingericht, maar met prima voorzieningen om te koken en te douchen. Voor kinderen is er wat weinig te doen, maar met een auto kun je veel stadjes bereiken in Puglia.

Wij hebben er genoten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Trullo Lekkerissimo in Satia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Trullo Lekkerissimo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Trullo Lekkerissimo scoort een 8.38 uit 10 op basis van 13 reviews.