Hotel Monte Callini

11 reviews over Hotel Monte Callini

• 2019
    9Ria02-11-2019

Heerlijk bijgekomen

Prachtig hotel met uitzicht op zwembad en zee. Neem wel een huurauto.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Marina23-09-2019

Goed hotel, maar zonder auto ben je echt nergens!

Zonder auto, dan zit je in de middle op knowhere. Gelukkig wordt je naar het strand gebracht. Bussen of treinvervoer bijna niet mogelijk. Wanneer er een groep is, dan begint het diner pas om 20:15. Er zijn ook geen gedekte tafels, zoals op de foto’s.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Sciancalepore30-08-2018

Een echt aanrader

Het hotel ligt slechts 800m van een rots strand en niet zo ver weg van een zandstrand waar je met een busje naar toe wordt gebracht. Wij vonden de service en de sfeer echt top, al het personeel was echt vriendelijk. De kamers waren heel schoon, een simpel maar goed verzorgd zwembad met handdoek service en zeer behulpzame mensen aan de receptie. Het eten, zowel ontbijt als diner, was echt voortreffelijk. Wij raden een ieder dit gezellige en service gerichte hotel aan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Nico Schuthof30-08-2018

Fantastisch en zeker nog een keer!

Voortreffelijk hotel met een zeer goede keuken en super vriendelijk personeel. Ik begrijp dat sommige mensen de ligging niet ideaal vinden maar daar ben ik het niet mee eens. De ligging is perfect en centraal om de regio Salento te bezoeken, alle bezienswaardigheden liggen op ca. 40 minuten rijden. Wat ons met name erg goed beviel is de service van al het personeel, niemand uitgezonderd, waardoor je je echt thuis voelt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Fam.Jansen26-07-2018

Nooit meer!!!

Ligging slecht: hoog en veel klimmen, zandstrand pas 10 km verderop. Zonder auto zit je hier vast. Supermarkt op loopafstand en twee fijne restaurants waar het eten goedkoper en lekkerder is dan in het hotel. Een zachtere matras wordt geregeld en kamers zijn fris en schoon. Personeel is overwegend vriendelijk echter hadden wij een erg vervelende ervaring met de vrouwelijke manager die onze vakantie heeft overschaduwd. Wij kozen de eerste avond voor het dagmenu van 30 euro maar hier bleek een gerecht in te staan wat gluten bevatte. (bij boeking aangevraagd !) We kozen op advies een alternatief, wat zelfs goedkoper was dan het gerecht in het menu. Bij afrekenen bleek dat we niet meer i.a. kwamen voor de dagmenuprijs maar dat ze alle gangen apart berekende waardoor we véél duurder uit waren. Een gesprek om tot een oplossing te komen lukte niet: ze liet ons niet aan het woord. Erg klant onvriendelijk, akelig en zonder begrip.Nooit weer!

Hotel Montecallini, DIRETTORE, 30-07-2018

Dear guest, We're sorry you did not appreciate our services.

We want to remember that our Hotel (as you can see on Google maps) is only 500 meters from the sea and 4 km from the sandy beaches. Obviously, due to a problem of public transport, we suggest to always rent a car or a scooter. You can do it directly in the Hotel, with free delivery.

For dinner, we regret that you did not understand that it was a "menu package", offered at euro 30.00 instead of at 44.00 (as written on the menu you had). However, you have had the opportunity to choose between a proposal of 15 dishes for each course, choosing between our à la carte menus, with dishes for vegans and coeliacs. Our Maitre tried to explain to you, before and after dinner. But your "arrogant" attitude did not allow us to explain the facts better.

We also regret that you did not appreciate the fact that our staff has made available, at your request, the preparation of a hot dishes even during the closing time of the kitchen (offering room service), or that you have not paid to have breakfast after the clousure.

We want to emphasize that you did not discover the price of dinner at check-out, but our Maitre informed you before choosing the dishes and, after dinner, you signed the courtesy receipt, with all the prices.

Probably yours was a sad attempt to get a discount

Best regards

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Lh05-05-2017

Vriendelijk en gastvrij in mooi aangelegde tuin

Mooi en goed onderhouden hotel. Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. De streek is afgelegen en pas in juli komt toerisme op gang.

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Mrs.G. Nobel09-09-2016

Teleurstellend en niet volgens de brochure

De personeel was vriendelijk en maaltijden te weinig variaties weinig animatie zoals spa welness en geen buitenbar

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Bruggeman06-07-2016

Uitstekend

Dit is een uitstekend hotel, in een streek die (gelukkig) niet overspoeld wordt door buitenlandse toeristen (geen "Bier vom Fass" toestanden). Misschien niet spectaculair, en anders dan het stereotiepe Italiaanse beeld, maar heel mooi en rustig met vriendelijke mensen. En het is er nog relatief goedkoop. Hotel Monte Callini is een uitstekende verblijfplaats, zonder veel drukte, waar alles tip-top in orde is. Misschien een beetje afgelegen, dus zeer rustig. Er zijn echt geen minpunten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9aad steenvoorden19-06-2014

Een goed hotel in een fantastisch stukje Italië

We hebben een week in dit hotel gelogeerd. Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet met vers fruit, hartige en zoete zaligheden van de streek. Een prachtige tuin om in te ontbijten, te luieren en te zonnen. Wat een fijne verzorging, niets was te veel gevraagd. In het dorpje kan je heerlijk Italiaans eten, maar dineren kan in het restaurant, binnen of buiten! Het was heerlijk en zeer verrassend. De huurauto kan ruim geparkeerd worden. We hebben genoten en niet alleen van het weer, maar zeker van de medewerkers van het hotel. Aad en Lianne

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Hermans-Boey18-06-2013

Uitstekend charmehotel - een aanrader

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in hotel Monte Callini. Het eten is uitstekend met veel keuzemogelijkheden. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Een wagen huren is wel noodzakelijk omdat de steden van Puglia nogal ver verwijderd zijn van het hotel en er weinig of geen openbaar vervoer is.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Hotel Monte Callini info