Vakantiehuis Villa Olivia

Vakantiehuis
Vakantiehuis Villa Olivia
5,8

Laatste review

Goed waren het espresso-apparaat, de satelliet-tv, het bed in de master bedroom, het buitenzitje onder het afdak en de vijgenboom waar we verse vijgen van konden plukken. Wat minder vond ik het troebele water in het zwembad, het feit dat het huis 150 meter van de Super Strada nr 16 ligt waardoor je de hele dag verkeer hoort, de kapotte tefal koekenpan waar de helft van de teflon laag weg was, slechts 1 badkamer voor 8 personen, de deurklink die constant uit de deur viel, veel schilderwerk dat aan het bladeren was, veel spullen zagen er wat gedateerd uit. Er lagen veel uitgedrukte peuken in de tuin.

2 reviews over Vakantiehuis Villa Olivia in het Nederlands

Eric, Eigenaar, 3-10-2017
Heel vervelend dat ons huis niet voldeed aan je verwachtingen. Door de extreme warmte hadden we deze zomer moeite om het zwembad zuiver te houden zonder extreem veel chloor te gebruiken. We herkennen ons niet in de overige kritiekpunten.

Mooie villa en uitvalbasis

Marjan
20-7-2014

Wij hebben een fijne vakantie gehad in Villa Olivia. Mooie accommodatie met veel privacy. Het huis is met smaak en zorg ingericht. Stadje is niet ver en ook een supermarkt is nabij, maar auto is wel aan te raden. Villa Olivia is goede uitvalbasis voor het verkennen van de omgeving, die wij erg mooi vonden. De Nederlandse eigenaren zijn telefonisch goed bereikbaar en zeer behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Olivia in San Vito dei Normanni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Olivia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.