Vakantiehuis Villa Olivia

ItaliëApulië (Puglia)San Vito dei Normanni

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Villa Olivia voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering
  • 6.5Inrichting
  • 7Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Villa Olivia

• 5Martin17-09-2017

In september 2017 verbleven we in Villa Olivia

Goed waren het espresso-apparaat, de satelliet-tv, het bed in de master bedroom, het buitenzitje onder het afdak en de vijgenboom waar we verse vijgen van konden plukken. Wat minder vond ik het troebele water in het zwembad, het feit dat het huis 150 meter van de Super Strada nr 16 ligt waardoor je de hele dag verkeer hoort, de kapotte tefal koekenpan waar de helft van de teflon laag weg was, slechts 1 badkamer voor 8 personen, de deurklink die constant uit de deur viel, veel schilderwerk dat aan het bladeren was, veel spullen zagen er wat gedateerd uit. Er lagen veel uitgedrukte peuken in de tuin.

Eric, Eigenaar, 03-10-2017

Heel vervelend dat ons huis niet voldeed aan je verwachtingen. Door de extreme warmte hadden we deze zomer moeite om het zwembad zuiver te houden zonder extreem veel chloor te gebruiken. We herkennen ons niet in de overige kritiekpunten.

• 9Marjan20-07-2014

Mooie villa en uitvalbasis

Wij hebben een fijne vakantie gehad in Villa Olivia. Mooie accommodatie met veel privacy. Het huis is met smaak en zorg ingericht. Stadje is niet ver en ook een supermarkt is nabij, maar auto is wel aan te raden. Villa Olivia is goede uitvalbasis voor het verkennen van de omgeving, die wij erg mooi vonden. De Nederlandse eigenaren zijn telefonisch goed bereikbaar en zeer behulpzaam.

Vakantiehuis Villa Olivia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij