Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Perla di Puglia

ItaliëApulië (Puglia)San Vito dei Normanni

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Perla di Puglia voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 8 reviews

Meer bed & breakfast info

8 Reviews over Perla di Puglia

• 10Ron,Astrid, Loes en Sam Peters15-08-2015

Fantastisch luxe verblijf bij Perla di Puglia

We verbleven met onze 2 kinderen van 16 en 9 bij Laura en Melvin. Vanaf het eerste moment van aankomst tot aan ons vertrek hebben we een warm gevoel van "thuis voelen" gehad. Er ontbrak ons niets. Elke dag een heerlijk uitgebreid ontbijt, een prachtige grote familiekamer met airco. De kamer werd elke dag gereinigd en voorzien van schone handdoeken. Ook hebben we mogen genieten van de heerlijke kookkunsten van Laura en haar moeder (Angela). Je kunt op verzoek ook lunchen en dineren bij Perla di Puglia en dat is zeker een aanrader! Er ligt een prachtig groot zwembad in de tuin met heerlijke ligstoelen. We hebben gebruik gemaakt van de tennisbaan die savonds verlicht is. Laura en Melvin kunnen je alles vertellen over de leuke plaatsen in de buurt om te bezoeken en lekkere eetgelegenheden. Een vakantie om nooit te vergeten en zeker aan iedereen aan te bevelen! Wij komen zeker nog eens terug. Ron Astrid Loes en Sam

• 8Tiffany 24-07-2015

Geweldige B&B!

Wij hebben als jong koppel enorm genoten van ons verblijf in B&B Perla di Puglia. Qua ligging ideaal om van hieruit verschillende stadjes (Ostuni, Otranto, Lecce, Alberobello,...) te bezoeken en op een 15-tal minuutjes van het strand en de zee. De kamers zijn basic maar heel hygiënisch, modern en er is airco. Pluspunt is het mooie, nette zwembad en er is wifi beschikbaar over het hele domein. Het ontbijt was lekker en uitgebreid, de uitbaters passen het ontbijt perfect aan aan de bezoekers. Melvin en Laura hebben ons fantastisch geholpen met het plannen van onze reis met de juiste tips qua restaurantjes, leuke strandbars etc. Je kan ook ter plaatse in de B&B lunchen of dineren, Laura's kookkunsten zijn alvast heer-lijk en bovendien was het ook een heel gezellig dinner!

B&B is zeker en vast een aanrader voor iedereen die wil genieten van de rust in mooie Puglia. Wij gaan alvast heel graag nog eens op bezoek!

• 8Wim27-08-2012

Heerlijk, rustig en mooi verblijf

Wij hebben met onze kids (7 en 12) een heerlijke twee weken gehad. We zijn lekker in de watten gelegd en uitgerust. Laura en Melvin staan altijd voor je klaar met heerlijke (uitgaans)tips of een frisse Prosecco!!!

Bedankt en tot,...!!

Wim, Margreet, Sebas & Renée

• 9Xavier De Vylder11-11-2011

Super vakantie!

De B&B is zeer rustig gelegen, niet heel ver van een klein, gezellig dorpje San Vito dei Normanni. De kamers zijn zeer mooi, modern en uitgerust met alles wat je nodig hebt (airco, tv, ...). Ook een mooi en verzorgd zwembad aanwezig. Het ontbijt was zeer lekker. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze kennen de buurt en geven goede tips voor uitstapjes, restaurants, ... . Zeer mooi en leuke streek. Een echte aanrader voor een ontspannende vakantie!!!

• 8Miranda Goossens12-10-2011

Heerlijk genoten bij Perla di Puglia!

Wij waren hier in augustus 2010. Heerlijk weer, fijn zwembad, uitgebreid ontbijt en schone kamers. Er zijn veel lekkere restaurants in de omgeving die echt Italiaans zijn en niet toeristisch. We komen zo weer terug!

• 10hugo&marianne02-10-2011

super vakantie

het was er super. we hadden als eerste gasten geboekt toen ze nog volop aan het bouwen waren. en dat hebben we ons niet beklaagd.fijne gastvrouw en gastheer. goede service(drankjes aan het zwembad). goed ontbijt. en zeer nette kamers.ook hielp laura met het vinden van mooie plaatsen in de omgeving. we komen zeker ng terug. hugo&marianne

• 10Schutijzer Siegfried28-09-2011

een ware parel in Puglia

Perla Di Puglia is een ware parel in het hart van Puglia, op slechts 20 min van de luchthaven van Brindisi en niet ver van de leukste plekjes in Puglia. Laura gaf ons een zeer warm welkom en bleef ons daarna helpen met het vinden van de leukste dorpjes en de lekkerste resaturants in Puglia. De kamers waren zeer net en ruim. Het ontbijt zalig en uitgebreid (met oa huisgemaakte cake) en de hele B&B heeft een relaxe atmosfeer. Je kan er zelfs een (zeer lekkere) lunch bestellen als je zou beslissen om eens een dagje "thuis" te blijven. Zouden we de B&B aanraden aan onze vrienden? Zeer zeker. Komen we nog eens terug? Ja graag!

• 8Fam. Graven21-09-2011

Gastvrij, goed, genieten!

Afgelopen zomer hebben we genoten van 2 geweldige weken vakantie in deze bed and breakfast. Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer met een uitstekende service en verzorging! De kamers zijn zeer netjes en het ontbijt is goed. Het is wel aan te raden om een auto te huren, want je mag de omringende steden en dorpen niet missen. Al met al een geweldige omgeving, die nog niet overgoten is met megatoerisme!

Bed & Breakfast Perla di Puglia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden