Hotel Pietrablu Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°7°
Hotel Pietrablu Resort
8,2

4 reviews over Hotel Pietrablu Resort in het Nederlands

Een mooin resort net op de verkeerde plaats.

Fam. de Boer,
13-6-2018

Het is een prachtig en zeer goed onderhouden resort wat erg rustig gelegen ligt. En daar zit eigenlijk ook de achilleshiel van dit resort het ligt daardoor erg afgelegen, waardoor helemaal niets in de directe omgeving te vinden is. Er is wel een shuttle service naar Polignano deze rijd op vaste tijden auto noodzakelijk. Wij hadden een familie kamer geboekt die zou geschikt zijn voor 4 personen maar met een oppervlakte van ongeveer 25 m2 wel erg krap bemeten. Maar over de kwaliteit van de bedden en de schoonmaak geen klachten. Elke dag schone handdoeken en regelmatig schoon bedlinnen. Ook het animatieteam deed er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelkijk te maken, elke dag kwamen zij met fruit langs bij 1 van de 2 zwembaden en het strand. Wat wij wel als een minpunt hebben ervaren zijn de avondmaaltijden. Er was elke avond wel iets van pasta met een tomatensaus zonder daar iets erin. En het eten werd door het personeel opgeschept.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alles valt samen!

Pensio,
29-7-2017

Rustig, wat afgelegen park. Heerlijk voor als je voor rust komt. Kies een appartement aan de randen van het resort. Minder last van het entertainment gebeuren 's avonds. Goede prijs/kwalteitsverhouding voor voedsel en appartementen! Kies voor inclusiv! Minpuntjes: men spreekt weinig of geen Engels/Duits en slechte Wifiverbinding!

Gereisd met partner in juli 2017

Resort met kwaliteit.

Aart van Ooijen,
21-6-2017

Puglia is een schitterende streek in Italië (de hak van de laars). Het is slechts 2 uur en een kwartier vliegen van Amsterdam naar de hoofdstad Bari. Wij verbleven in hotel Pietrablu in Polignano a Mare. Aanrader! We genoten van een heerlijke all-inclusive formule. We bezochten de bijzondere trulli's in Alberobello, de barokke stad Lecce en het op een rots gebouwde Polignano. En verder: ont-spannen op het strandje van het hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2017

D-reizen

Het is een prachtig resort

Stroot,
7-5-2017

Vriendelijk personeel, erg schoon, mooie ligging. Toen wij aankwamen stond er ter ontvangst een lekkere schaal met hapjes en flesjes water klaar op onze kamer. Mooie ruime kamers met zeezicht. Minder vonden wij de eetzaal, te lange tafels waarbij je met andere stellen zit. Ook erg kaal, kan aangekleed worden met planten, mooie verlichting en meer afgescheiden aparte tafels. Het leek nu op een kazerne. Het eten was zeer goed en de bediening was niets teveel. De nummering hield bij nr 300 op, en daardoor konden wij onze kamer niet vinden. Meelopen in het donker is zeker een meerwaarde.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Concierge, Autoverhuur, Computerverhuur, Begeleidingsprogramma, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pietrablu Resort in Polignano a Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pietrablu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.