Bed & Breakfast Dei Serafini

ItaliëApulië (Puglia)Polignano a Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Dei Serafini voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over Dei Serafini

• 10Claudia29-07-2017

Mooie acoomodaties verspreid over Polignano a Mare

Bij aankomst in Polignano vanuit de richting Monopoli kan je de wagen parkeren op een grote parking aan de rand van het stadje. Het is er gratis. Je laat de bagage in de koffer staan en stapt tien minuten naar de receptie van de B&B. Daar wacht Angelo. Hij regelt een riksja om de bagage op te halen en je naar het juiste adres te brengen. Alles is goed geregeld. De accommodaties zijn verspreid over het centrum van Polignano. Wij hadden een huisje met twee verdiepingen en een terras met zeezicht. 's Morgens mag je ontbijten in het koffiehuis van de eigenaar. Daar wacht je een uitgebreid ontbijt met zicht op de zee....uniek terrasje ! Polignano is een zeer gezellig plaatsje met een bijzonder strand. In de buurt is zeker Monopoli en San Vito (mooi zandstrand) de moeite waard om te naar toe te gaan. Een mooie uitvalsbasis van aan de zee...ook naar het binnenland toe. De B&B is zeker een aanrader !

• 8Joke12-07-2017

Mooi oud stadje in Puglia gelegen op een rots

het B&B was heel anders dan wij gewend zijn. Achteraf bleek dat de eigenaar een aantal panden had waar hij mensen in onder brengt, qua sfeer zijn ze nogal verschillend, de plaatjes geven een vertekend beeld (dwz in ons geval). In de bijbehorende bar (10 minuten lopen voor ons) werd een goed ontbijt geserveerd en daar was internet.

Bed & Breakfast Dei Serafini info

Facilities