5,6

1 review over Camping Villaggio Turistico Baia di Manaccora in het Nederlands

Prachtige gelegen, direct aan het strand

Regine
2-8-2011

Prima camping centraal gelegen voor mooie uitstapjes op het schiereiland. Voldoende schaduw. Het sanitair is voldoende. Jammer dat het zwembad en de sportaccomodaties afgelegen liggen. Veel animaties voor de kinderen (let op, hier zijn geen Nederlanders en alles is Italiaans...) Lekker restaurant. Fitness. Zwembad tegen betaling. Tennis tegen betaling. Prima winkeltje, groente- en viskraam.

Een paar jaar geleden is er in deze omgeving hevige brand geweest. Dit is op sommige plaatsen nog te zien.

Prachtig zandstrand. Parasol, ligstoel en ligbed zijn inbegrepen bij de prijs van de camping dus je hoeft niet te slepen met eigen spullen (heel relaxt).

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Turistico Baia di Manaccora in Peschici, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Turistico Baia di Manaccora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.