Camping Villaggio Internazionale Manacore

Italië, Apulië (Puglia), Peschici

7.3Goed

• 6.5Eetgelegenheden
  • 6.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Internazionale Manacore voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info

24 reviews over Camping Villaggio Internazionale Manacore

• 2018
    7Aad de Bruijn04-07-2018

Wij hebben ons heel goed vermaakt maar niet meer.

Manacore heeft een restaurant en een bar. Het restaurant is zelfs naar Nederlandse begrippen duur. De bar vonden wij top. Twee Italiaanse dames runnen die voortreffelijk. Ook daar waren de prijzen behoorlijk hoog maar wij vonden het dat wel waard. Het strand is top. Wij hadden via touroperator geboekt en dan zit in de prijs inbegrepen een ligbed, stoel en parasol op het strand. Heerlijk.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Nathalie02-08-2016

Mooie camping, accomodatie nooit meer...

Mooie, onderhouden camping, ook sanitaire blokken werden meermaals per dag onderhouden. Proper zwembad met toezicht, vlakbij privéstrand. Accommodatie geboekt via T.C. (stacaravan), hierover niet te spreken, wij betaalden meer voor een nieuwe caravan, maar kregen de oude versie die echt versleten was. Loshangende keukenkastjes, losliggende vloerbekleding, groezelig, onhygiënisch. sanitair was kapot, waardoor badkamer bij doortrekken van toilet meermaals per dag onder water stond. Dit liep door onder de muur naar de kinderslaapkamer. Caravan was een echte domper. Verder wel een 10 voor het animatieteam. Op elk moment van de dag spraken ze je vriendelijk aan en ondanks de taalbarrière, probeerden ze een band te scheppen met iedereen! Campingwinkeltje alles te vinden, maar hanteert bijna dubbele van prijzen. Op 10 minuutjes rijden enkele supermarkten te vinden met verse voeding en zelfs verzorgingsproducten voor baby's. Erg afgelegen camping, niet echt iets toeristisch te zien. Als wij terug gaan, zal het vermoedelijk naar het dorpje ernaast zijn (Viëste), waar toch iets meer te zien is....

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Madelon16-09-2013

Prima camping!

Een fijne camping met prima sanitair. Netjes schoon en dat wordt netjes meerdere keren per dag bijgehouden. Fijne was faciliteiten voor kleine kinderen. Dichtbij het strand en het zwembad is ook top!

Al met al een fijne camping, maar in de omgeving is weinig te vinden. Je gezelligheid moet je op de camping zelf zoeken. Wij hebben een echt grote supermarkt niet kunnen vinden en ook wel gemist.

Of het aan het einde van het seizoen lag geen idee, maar het personeel in de bazar was niet zo vriendelijk meer. Verder zeker geen klachten. Verwacht niet dat je makkelijk terecht kan met Engels op deze camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9fam Zucco08-05-2012

beslist een aanrader

fantastische ligging van de accommodatie met uitzicht over de baai,Jacqueline en Jan zijn zeer aardige en behulpzame beheerders voor de reisorganisatie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2012

• 6Frank15-08-2011

Leuk voor n weekje uit te rusten

De camping ligt afgelegen maar het uitzicht is wel heel mooi over de zee, we hebben geboekt bij een TO en de (engelstalige) begeleiding is beter dan we gewent zijn van vergelijkbare organisaties, Verwacht niet dat er veel te doen is in de buurt, je moet een heel eind rijden wil je meer zien dan n paar stadjes. Er is overdreven veel officiële bewaking met pistolen aan hun zij, nadat we onze eigen stoelen mee hadden genomen naar het zwembad zijn we dus door zo'n iemand verwijderd, te gek voor woorden natuurlijk.

Een van de weinige dingen die er te doen zijn is de Grotten tocht per boot, dit kost voor een gezin ongeveer 100 euro, je krijgt er veel uitleg bij, alleen jammer dat je dit niet kan verstaan als je geen Italiaans spreekt, na een vraag of ze het e.e.a. konden herhalen in het Engels werden we uitgelachen, maar geen woord engels of duits, zeer slechte zaak, kortom een stel onprofessionele macho's. (tijdens de terug reis b.v. ook mensen vergeten), kortom aardig voor n weekje

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Angelique08-08-2011

Echt Italië

Mooie camping. wij zaten in een stacaravan van TO. deze zijn mooi, schoon, en hebben een geweldig uitzicht. Het restaurant op de camping is goed. Rijd echter richting Vieste, neem de afslag Umbra Forest, en ga na een paar honderd meter links naar restaurant lantarne. Daar is het eten goedkoop, goed en is het uitzicht prachtig.Nadeel van de camping is dat de animatie alleen in het Italiaans is, en dat er in de direkte omgeving niet veel te doen is. De slingerwegen waren inderdaad lang. Onze kinderen waren bij elk ritje misselijk. Wil je iets gaan doen, of bezichtigen, ben je snel een uur onderweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Petra Ravelli23-07-2011

heerlijke plek

Wij zijn net terug van 2 weken camping manacore met onze dochters van 19 en 17 jaar, en we vonden het er heerlijk . Prachtige zee , heerlijk zandstrand prima resaurant en ( snack) bar bij het strand . het enige minpuntje is dat het bijna een uur slingerend rijden is van en naar de autostrada....., maar de grotten boottrip is wel weer de moeite waard .

Kortom een prima vakantie , en misschien nog eens het bezoeken waard !

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Karen03-10-2010

Heerlijke, mooie camping met privestrand!

Een hele fijne vakantie in Peschici gehad! De camping is prachtig en goed onderhouden, groen en ruim. Privestrand is vanuit alle plekken goed te bereiken. De huisjes hebben volgens mij allemaal zeezicht. Bij de receptie spreken ze een beetje Duits, weinig Engels. De pizza's op de camping zijn heerlijk (v.a. €4,-), maar het is ook leuk om bij een kraampje (die overal langs de wegen staan) verse ingrediënten te kopen en zelf een lekkere pasta te koken. Let op voor de beesten die loslopen in de bergen. Koeien en paarden willen nog wel eens om de hoek van een bocht staan te grazen. Nadeel is dat de camping ver van de bewoonde wereld afligt. Het centrum van Peschici is minimaal een half uur rijden, Vieste wel 3 kwartier. Een grote supermarkt is ook niet in de buurt. Echt een aanrader is een bezoek aan de Tremiti eilanden. De boot gaat elke dag vanuit Peschici en kost 20 p/p. Op de eilanden zelf kan je met een locaal bootje van eiland naar eiland. Wij hebben zelfs nog dolfijnen gezien!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2010

• 5michel29-08-2010

goed maar voor ons niet meer

het strand is prachtig en schoon het zwembad is mooi. personeel kan geen engels,bij receptie wel. het stink er wel naar riool lucht op de camper en tent plaatsen,wij hadden caravan en daar geen last van gehad. er wordt weinig gedaan voor kinderen savonds alleen wat dansen 30 minuten, voor de kleine kinderen en voor grotere een disco. eten is goed en betaalbaar. bergpas waar veel mensen over klagen vonden wij mee vallen de laatste 20 minuten zijn wat slingerachtig,het vinden van de camping gewoon de ss52 invoeren op je navi in je ziet de camping ingang links tegen over oud benzinestation. het was een goede vakantie maar mede door mijn vriendin die italiaans kan praten als je dat niet kunt wegblijven

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8arthurs23-05-2010

leuke camping, goed verzorgde stacaravans

we zijn 1 week geweest in mei en we waren bijna de eersten op de camping. Harry de engelse gastheer namens Happy camp was erg vriendelijk. het uitzicht op het strand is fantastisch, alleen was de zee en het zwembad nog wat koud (maar het is mei). Het eten op de camping, is niet echt heel bijzonder. Daarvoor kun je beter een van de tientallen restaurantjes bezoeken. Met name Restaurant "texas", net buiten de camping richting Vieste is een aanrader, ook vanwege het schitterende uitzicht. De steden Viest en Peschici zijn een (kort) bezoekje waard. Het zijn leuke, pitoreske stadjes. De speeltuin is wel erg karig voor zo'n grote camping.

De bijgevoegde foto's laten het de stacaravan zien en het schitterende uitzicht vanaf je eigen terras voor de stacaravan.

• 7Eetgelegenheden

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand9 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras