Camping Centro Turistico San Nicola

Italië, Apulië (Puglia), Peschici

8.3Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Turistico San Nicola voor je op een rij gezet:

Meer camping info

17 reviews over Camping Centro Turistico San Nicola

• 2018
    5Frans13-08-2018

Nooit meer

We hadden een caravan van een touroperator geboekt, deze was netjes en het aanwezige personeel van de touroperator deed echt hun best om je te helpen. Je moet wel € 5 per dag voor de airco betalen en die heb je daar echt wel nodig. De camping viel tegen, onvriendelijke mensen, maar dat geld voor de hele streek. ben ik niet gewend van italianen. Meerdere Nederlanders deelden onze mening over de lokale bevolking, stug, niet bereid om je te helpen, chagrijnig. Er is maar 1 wasmachine aanwezig voor de hele camping, een simpele huis tuin en keuken machine. WiFi werkt amper en is duur en je telefoon heeft slecht bereik. Bij aankomst willen ze je paspoort innemen, iets wat niet is toegestaan, niet afgeven dus. Enige positieve is het strand en het restaurant, eten is goed en goedkoop en in tegenstelling tot de rest, vriendelijk personeel. Touroperator 4* Restaurant 4* Starnd 4* Camping 0* Ik ga er nooit weer naar toe.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9pim hol08-08-2014

Prachtige camping

Ruime plaatsen. Erg goed sanitair. Schoon. Mooi baaitje met zandstrand. Prima restaurants aan het strand. Strand prima met goede voorzieningen (bedjes, parasol, wel extra voor betalen). Geen goedkope camping, maar je krijgt er wel wat voor (maar voor WiFi extra betalen!). Peschici zelf is aardig stadje, dat ca 2,5 km van camping afligt (weg heuvel op). Oppassen ! Direct voor de camping goed afslag nemen: links gaat naar camping Baia San Nicola, rechts naar camping Centro Turistico

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9B de With15-08-2013

Erg mooie camping

Via onze rondreis deze camping uit ANWB-gids aangedaan, ligging is erg mooi, op het puntje van natuurgebied Gargano, met veel strandjes en grotten, leuk voor een boottochtje, camping was nog niet half vol, plaatsen kun je zelf uitzoeken en varrieren maar zijn groot genoeg en afgebakend door haagjes, 2 weken in een straatje tussen de Italianen gestaan, want hollanders moet je echt zoeken, was helemaal geweldig, mensen zijn zo aardig, sanitair is super, verder is alles op de camping aanwezig, leuke strandbar, goed restaurant, geen zwembad wel een mooi strand, Peschici is vooral s'avonds erg leuk, kortom prima camping misschien wat duur, maar ik heb hier een geweldige vakantie gehad

Gereisd met partner in juli 2013

• 830-07-2009

zeker aan te bevelen

voor elk wat wils ,wil je pal aan zee of wil je meer schaduw zoek je plekje maar uit. vriendelijk personeel en net sanitair. nadeel is dat je altijd met de auto moet naar het stadje. kan ook met busje van de camping maar dan zit je aan tijden vast. van de brand van 2 jaar geleden is alleen boven de camping nog wat te zien.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Mathilde Susholz11-06-2008

vorig jaar deel van de camping door brand verwoest. Geen idee hoe het nu is. een aantal jaren met vakantie geweest. Prachtige ligging aan de kust. Eigen strand. Gemoedelijk.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair