Camping Centro Turistico San Nicola

CampingWeer vandaag31°19°
Camping Centro Turistico San Nicola
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Turistico San Nicola voor je op een rij gezet:

4 reviews over Camping Centro Turistico San Nicola in het Nederlands

Prachtige camping

pim hol
8-8-2014

Ruime plaatsen. Erg goed sanitair. Schoon. Mooi baaitje met zandstrand. Prima restaurants aan het strand. Strand prima met goede voorzieningen (bedjes, parasol, wel extra voor betalen). Geen goedkope camping, maar je krijgt er wel wat voor (maar voor WiFi extra betalen!). Peschici zelf is aardig stadje, dat ca 2,5 km van camping afligt (weg heuvel op).

Oppassen ! Direct voor de camping goed afslag nemen: links gaat naar camping Baia San Nicola, rechts naar camping Centro Turistico

Erg mooie camping

B de With
15-8-2013

Via onze rondreis deze camping uit ANWB-gids aangedaan, ligging is erg mooi, op het puntje van natuurgebied Gargano, met veel strandjes en grotten, leuk voor een boottochtje, camping was nog niet half vol, plaatsen kun je zelf uitzoeken en varrieren maar zijn groot genoeg en afgebakend door haagjes, 2 weken in een straatje tussen de Italianen gestaan, want hollanders moet je echt zoeken, was helemaal geweldig, mensen zijn zo aardig, sanitair is super, verder is alles op de camping aanwezig, leuke strandbar, goed restaurant, geen zwembad wel een mooi strand, Peschici is vooral s'avonds erg leuk, kortom prima camping misschien wat duur, maar ik heb hier een geweldige vakantie gehad

zeker aan te bevelen

30-7-2009

voor elk wat wils ,wil je pal aan zee of wil je meer schaduw zoek je plekje maar uit.

vriendelijk personeel en net sanitair.

nadeel is dat je altijd met de auto moet naar het stadje.

kan ook met busje van de camping maar dan zit je aan tijden vast.

van de brand van 2 jaar geleden is alleen boven de camping nog wat te zien.

vorig jaar deel van de camping door brand verwoest

Mathilde Susholz
11-6-2008

vorig jaar deel van de camping door brand verwoest. Geen idee hoe het nu is. een aantal jaren met vakantie geweest. Prachtige ligging aan de kust. Eigen strand. Gemoedelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centro Turistico San Nicola in Peschici, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centro Turistico San Nicola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Centro Turistico San Nicola scoort een 8.58 uit 10 op basis van 16 reviews.