Géén boekingskosten

Borgo del Nespolo

Bed & Breakfast
ItaliëApulië (Puglia)Peschici

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Borgo del Nespolo voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

3 Reviews over Borgo del Nespolo

• 8JCM Vonk26-09-2011

Fantastische plek in een uitstekende omgeving

gunstige ligging om de omgeving te verkennen; uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaar; zeer goed en uitgebreid ontbijt; kamers veelal per trap bereikbaar; kleinschalig maar met zwembad; een echte aanraders als u in de buurt bent.

• 8Albert & Paul13-06-2011

TOP Borgo, TOP Service, wel enkele aandachtspunten

In juni 2011 hier enkele nachten verbleven. De Borgo is 2 jaar oud, alles in nieuw en modern, prima bedden (wel alleen 2 persoons..), elke kamer met eigen terras. Mooi zwembad, alleen de ligbedden zijn een ramp, die liggen echt niet comfortabel en je rug... Enfin, eigenaar Gianni, verleent top service, doet wat hij kan voor je tot je brengen naar de haven toe voor onze excursie naar de Tremiti eilanden. Bij terugkomst stond hij ons op te wachten, waar maak je dat nog mee. Ontbijt is goed met mooi uitzicht. We hadden wel een klein probleem met druk water douche en ook is het douchewater best snel niet warm meer, naast de druk van het water. Verder zou een haar fohn op zijn plaats zijn.

Maar,....... verder echt een aanrader! Peschici is erg mooi, Vieste vonden wij te groot en druk. En kom je hier, dan is deze Borgo dus het beste logeer adres met zwembad en nieuwe kamers!

• 9Annemarie20-05-2011

Prima B&B in een mooie omgeving

Een aangename Bed&Breakfast net buiten het gezellige badplaatsje Peschici. Gianni Rauzini is een echte gastheer, zeer spontaan, behulpzaam en gastvrij. Hij spreekt naast Italiaans, vloeiend Duits. Het is een modern, geel geschilderd huis met een prachtige veranda met uitzicht op het zwembad en op het dal. De kamers (4-6) zijn ruim en de badkamer is smaakvol ingericht. Op 800 meter is een geweldig eetadres: Osteria "Pane e vino" waar je voor 20 euro een volledige maaltijd, inclusief wijn en water krijgt. In de buurt is genoeg te zien (leuke stadjes) en de natuur is heel mooi (Gargano is een nationaal park).

Bed & Breakfast Borgo del Nespolo info

• Adresgegevens