Hotel Le Cale d'Otranto

ItaliëApulië (Puglia)Otranto

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Cale d'Otranto voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 6 reviews

8.3FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Le Cale d'Otranto

• 10VAN REUSEL10-09-2012

LE TOP DES CLUB MED !!!!

prachtige omgeving, geweldige atmosfeer, uitmuntende keuken , formitastische G.O.'s !!!!!

• 8J. van den Berg28-06-2012

Heerlijk vakantieoord

Hotel Club Med Otranto is een heerlijke vakantiebestemming als je op zoek bent naar zon, zee en vertier. Het hotel bruist van de (sport)activiteiten waar je aan mee kunt doen. Maar als je dat niet wilt vind je ook de nodige rust. Gasten zijn van alle leeftijden maar sowieso ouder dan 18. Kinderen kom je daar niet tegen. Het eten is luxe en overdadig. Het zwembad is mooi en groot en niet zout. Minpuntje is de afwezigheid van parasols op het strand en te weinig parasols bij het zwembad. Een ander negatief puntje is dat de kamers klein en gedateerd zijn, maar wel schoon.

• 8Irwin19-09-2011

Heerlijk voor een week

Ik heb een heerlijke week gehad in Otranto. De eerste keer sinds jaren dat ik alleen op vakantie ging, en dan is club med een goed alternatief. De gasten (45% Frans, 45% Italiaans, 10% overig) zijn echt ingesteld op contact. De Fransen en Italianen blijken ineens allemaal Engels te spreken! Voordeel van dit park is dat het een 18+ park is, dus geen kinderen. Het is in leeftijd een goede mix, van 18 tot 80 jaar. En veel sportmogelijkheden natuurlijk. Als je rust wilt is dat mogelijk, maar wil je je onderdompelen in de activiteiten dan kan dat ook. Er is een groot zwembad midden op het park, en er is ook een kleiner zwembad aan de rand van het park voor de rustzoekers. Nadeel is de kwaliteit en het formaat van de kamers. Het is echt tijd voor een grondige renovatie. Als je slecht ter been bent kan je hier beter niet naar toe gaan. Het eten is prima, de wijn smaakt heerlijk en er is altijd voldoende keus. Elke week wordt hetzelfde programma aangeboden, zowel qua activiteiten als qua eten

• 6pascal05-10-2010

Leuk voor één keer

Mooi hotel maar met veel minpuntjes.Onze kamer was een duivenkotje 3-hoog enkel bereikbaar via een eigen,smal draaitrapje , deuropening schat ik op 35cm.1 kastje op de kamer waarin we beide alles in propten.Bar is als man een drama,vergeet maar,als jonge "schaarsgeklede"dame,vlotte bediening.Dit hotel is geschikt voor de jeugd, schuimparty's,luide muziek en veel jong lawaai s'nachts.Eten is dan wel goed,ruime keuze op zijn clubmeds.Otranto ongeveer 8 km verder,is een aanrader.Prachtig,romantisch en je kunt er zeer lekker eten aan de haven.Besluit: gelukkig waren we er als 45-jarigen met een grote groep (80 man)of dit was een flop wegens,jawel, te oud.Dit is een place to be voor 20-jarigen.

• 10clubmedder27-07-2010

Echt actief genieten

Dit hotel is ideaal voor verschillende mensen. Kom je voor de rust? die vindt je daar, kom je voor een energetische vakantie, dan vindt je die daar ook zeker. je leert snel mensen kennen, er zijnw el veel italianen enf ransen, en grotendeels is de leeftijd wel boven de 40 tot zelfs boven de 60... maar 1/4 is wel -30

• 8Kim28-07-2008

Een park voor 18 plus.

Erg vriendelijk personeel, mooie ligging met een baai en een kreek erbij, veel mogelijkheden tot sporten, lekker eten wat goed bijgevuld werd zodat je niet hoefde te rennen voor je eten. Er was 's avonds een show om naartoe te gaan, die erg leuk was. Er hing een gezellige en open sfeer in het park.

Hotel Le Cale d'Otranto info

• VerzorgingAll inclusive