Vakantiehuis Trullo degli Emme

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Vakantiehuis Trullo degli Emme

We hebben een aantal aanbieders voor Trullo degli Emme voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Trullo degli Emme in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geweldige authentieke Trullo

Ton ten Hacken
12-8-2015

Wanneer u een vakantiewoning zoekt in de omgeving van Ostuni, is dit "the place to be". Een geweldige accommodatie, met alle voorzieningen die je maar kunt wensen. Een prachtig mooi zwembad (10x4m) Een ruim opgezet huis met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Geschikt voor maximaal 7 personen. Ligging ongeveer 10 auto min. van Ostuni. Ruim perceel, met olijf/amandel/abrikozen bomen en goede beveiliging. Prachtig terras met overkapping. Keuken met alle voorzieningen. Tevens extra vriezer en wasmachine. Bijzonder aardige eigenaar en goede uitleg/begeleiding door Onofrio (spreekt bijna geen Engels). Je bent dus echt in het pure Italië! Van hieruit kun je alle plaatsen in de directe omgeving bezoeken. Bari en Lecce op 1 uur. Voordelig te bezoeken middels vluchten op Bari en/of Brinidisi. Een echte aanrader voor de Italië liefhebber, die ook de sfeer van Ibiza weet te waarderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Trullo degli Emme in Ostuni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Trullo degli Emme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.