Kleine hotelsWeer vandaag26°13°
Hotel Masseria Tutosa

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Masseria Tutosa voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Masseria Tutosa

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Masseria Tutosa in Ostuni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Masseria Tutosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.