Bed & Breakfast Villa Lavanda

+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

5 Reviews over Villa Lavanda

• 10Johan Nelissen05-10-2020

Een heerlijke vakantieweek in Villa Lavanda.

In september heb ik een week gelogeerd in B&B Villa Lavanda, nabij Noci in de Puglia streek. Eigenaresse Jenny zorgt er persoonlijk voor, dat je verblijf daadwerkelijk vakantie wordt. Je verblijft in een ruime, schone kamer met klimaat controle. Alles is aanwezig in de badkamer of douche. 's Morgens begint de dag met een uitgebreid ontbijt, dat afhankelijk van de weersomstandigheden buiten of binnen geserveerd wordt. Op de kamers zijn uitgebreide toeristische info mappen aanwezig, waar de plaatsen in de omgeving gedetailleerd zijn beschreven, voorzien van fraaie foto's en wetenswaardigheden. Zo vind je o.a. waar de leuke restaurantjes te vinden zijn. Verder geeft ze je nog persoonlijk allerlei tips over plaatsen die je wilt bezoeken. Heb je maar beperkte tijd tot je beschikking, dan wordt het lastig om een keuze te maken tussen al die bezienswaardigheden.

• 10Madelief Keijzer26-11-2019

Genoten van mijn verblijf in B&B Villa Lavanda. De B&B ligt op een goede locatie om Puglia te ontdekken. Het dorpje Alberobello, bekend van de Trulli, ligt op nog geen halfuurtje rijden. Ik verbleef in Kamer Green Papaya met een badkamer ensuite, een zitje en een goed bed. Jenny is ontzettend gastvrij en weet heel veel van Puglia, vraag dus ook zeker om tips! Het gastendiner is ook zeker een aanrader. Heerlijke locale gerechten gegeten, gemaakt door de dochter van Jenny. Het ontbijt was elke dag anders en erg lekker. Met huisgemaakte jam, vers brood, warme croissantjes, ei (op verschillende manieren) en verschillende vleeswaren.

• 9Eugene22-05-2019

Mooi verblijf in een prachtinge omgeving

Mooi verblijf in een prachtinge omgeving, leuke gastvrouw. Centrale lokatie om een bezoek te brengen aan de diverse mooie steden en plekjes (Bari, Matera, Locarotondo, Monopoli etc etc)

• 10Marciano en Maria22-05-2017

Heerlijk verblijf in VIlla Lavanda

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Villa Lavanda. We stonden op met een lekker ontbijt, klaargemaakt door gastvrouw Jenny. De villa ligt ideaal om de bezienswaardigheden van Puglia te bezoeken. We vonden het erg fijn om bij een Nederlandse te verblijven, Jenny kon ons veel tips geven (ze woont al 20 jaar in Italië). Handig voor vertrek: download de GastenApp, hierin staan routes naar bezienswaardigheden, leuke plaatsen, aanbevolen restaurantjes en naar/terug naar Villa Lavanda. Wat ook erg fijn is: als je tenminste 6 weken tevoren boekt voor minimaal 7 nachten, heb je de optie om 2 x per week je ontbijt te ruilen voor een avondmaaltijd. Heerlijk na een lange dag, dat je weet dat je eten voor die avond al geregeld is en erg gezellig!

Jenny, eigenaar, 25-05-2017

Marciano en Maria, hartelijk dank voor jullie lovende woorden. Het was een genoegen jullie hier in Villa Lavanda als gasten te hebben en ik wens jullie nog een prettige voortzetting van de vakantie. Ik hoop zeker dat jullie in de toekomst nogmaals naar Villa Lavanda zullen komen.

• 8Kim Rijkers18-05-2013

Geweldig uitgangspunt om Puglia te ontdekken

Villa Lavanda is super! Je krijgt er een gevarieerd ontbijt en onze kamer was erg smaakvol ingericht! We hebben regelmatig met een boekje op het terras gezeten en genoten van de prachtige tuin... Het is echt een aanrader als je de omgeving van Puglia wilt verkennen! Genoeg te doen en te zien in de buurt! Wij komen zeker nog eens terug!

Jenny, eigenaar, 23-01-2017

Kim, ook al is het laat: hartelijk dank voor je review. Er is heel veel te zien hier in Puglia en vooral niet te vergeten: Matera, culturele hoofdstad van Europa 2019 op maar 45 min. rijden van Villa Lavanda en ook hel leuk: Dolfijnen spotten met natuurbeschermers op de Ionische Zee.

Bed & Breakfast Villa Lavanda info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV