Bed and Breakfast Tenuta Martinelli

Bed and Breakfast Tenuta Martinelli

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag29°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Tenuta Martinelli voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Tenuta Martinelli in het Nederlands

prachtig gelegen, mooi verzorgd, aardige mensen!

Sjak
14-9-2011

We hebben een weekje doorgebracht in deze Tenuta B&B, prachtige omgeving, niet ver van de prachtige blauwe zee, dichtbij Alberobello (leuk Trulli's kijken, ook heel mooi waren de grotten van Castellana. De eigenaar is tevens een hele goede kok, en houdt ervan om zijn gasten te verwennen. Gaan we zeker nog eens heen.

Gereisd Met partner in september 2011

Bed and Breakfast info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tenuta Martinelli in Monopoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tenuta Martinelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.