Appartement Casa della Madia

Appartement Casa della Madia

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Casa della Madia voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Casa della Madia in het Nederlands

moet nodig opgeknapt worden

Gerard
5-4-2018

Midden in het centrum van het gezellige en mooie plaatsje Monopoli. Voordat je bij het appartement bent moet je twee flinke trappen beklimmen. De keuken is klein, 2-pits gasstel en verder slecht geoutilleerd. Bij de keuken staat een tafel met 3 stoelen. Dan staat er in de keuken een bedbank (2 pers.). De badkamer is goed uitgerust en netjes. Opgemerkt moet worden dat het douchegarnituur kapot is. De slaapkamer is groot. De matras is redelijk nieuw maar knoerthard. In de slaapkamer stond ook nog een bedbank. De keuken is veel te klein en de koelkast ook om voor 6 personen te dienen. Er is airco aanwezig. Er is trage WiFi. Tenslotte het dakterras: je moet daarvoor de voordeur van het appartement uit en een eng trapje op. Je komt dan op een zeer ongezellig dak. Er staat slecht en kapot meubilair en geen parasol. Het dakterras verdient die naam niet.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa della Madia in Monopoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa della Madia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.