Villa Beauty Beach Villa

Villa Beauty Beach Villa

5.5Voldoende

Italië, Apulië (Puglia), Monopoli

Op vakantie geweest naar Beauty Beach Villa?

5.5Voldoende

• 6.5Inrichting
  • 6.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Beauty Beach Villa voor je op een rij gezet:

Villa info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer villa info
Tonen op kaart

2 reviews over Villa Beauty Beach Villa

• 10Susan23-09-2011

Geweldige locatie!

De prachtige luxe villa met 6 appartementen ligt aan de zee. Het strand is te bereiken via de poort. Het water is caribisch blauw en doordat het strand geleidelijk afloopt in zee ook geschikt voor kinderen. De lounge villa is echt heerlijk om een paar dagen of een week helemaal bij te komen van alle drukte. Er zijn 6 appartementen maar de gasten lopen elkaar niet de weg omdat er verschillende zonneterrassen zijn. In de grotere appartementen is het ook mogelijk om er met een klein kindje te verblijven. De villa is met oog voor detail gebouwd en heeft een luxe afwerking. De kamers zijn niet erg groot maar wel bijzonder opgezet (glazen douche in de kamer), de kamers hebben een eigen terras. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk! Producten worden vers gemaakt/ gebakken en uiteraard ontbreekt ook de italiaanse koffie niet! Als je aangeeft dat je wilt lunchen dan wordt een 3 gangen overheerlijke verse warme lunch klaargemaakt (+/- 15 euro p.p). Eigenaar Francesco is een echte gastheer!

Gereisd met partner in september 2011

0 tips over Villa Beauty Beach Villa