Villa Beauty Beach Villa

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag12°6°
Villa Beauty Beach Villa
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Beauty Beach Villa voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldige locatie!

Susan,
23-9-2011

De prachtige luxe villa met 6 appartementen ligt aan de zee. Het strand is te bereiken via de poort. Het water is caribisch blauw en doordat het strand geleidelijk afloopt in zee ook geschikt voor kinderen. De lounge villa is echt heerlijk om een paar dagen of een week helemaal bij te komen van alle drukte. Er zijn 6 appartementen maar de gasten lopen elkaar niet de weg omdat er verschillende zonneterrassen zijn. In de grotere appartementen is het ook mogelijk om er met een klein kindje te verblijven. De villa is met oog voor detail gebouwd en heeft een luxe afwerking. De kamers zijn niet erg groot maar wel bijzonder opgezet (glazen douche in de kamer), de kamers hebben een eigen terras. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk! Producten worden vers gemaakt/ gebakken en uiteraard ontbreekt ook de italiaanse koffie niet! Als je aangeeft dat je wilt lunchen dan wordt een 3 gangen overheerlijke verse warme lunch klaargemaakt (+/- 15 euro p.p). Eigenaar Francesco is een echte gastheer!

Kenmerken

1 review over Villa Beauty Beach Villa in het Nederlands

Geweldige locatie!

Susan
23-9-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Beauty Beach Villa in Monopoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Beauty Beach Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.