Hotel Gabbiano

3 reviews over Hotel Gabbiano in het Nederlands

Nooit meer!

van den Bergh
29-5-2016

Ontbijt was heel slecht, taai stokbrood, koude koffie verder alleen beschuit en heel veel taart!

Kamer en douche ruimte was piep klein,geen balkon uitzicht was een muur!

kleurloos in alle opzichten

m. schouten
24-11-2015

ongezellig, armoedige omgeving, ongeïnteresseerd personeel, slecht ontbijt, kleurloos, smakeloos diner. kamers ok

Nooit meer

Roger
25-10-2015

Waardeloos hotel

Driftige eigenaar

Slechte kamer

Slecht diner met aangelengde witte wijn

Ontbijt met oud brood en slappe koffie

Kortom sterk verouderd onsympatiek hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Gabbiano voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gabbiano in Mola di Bari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gabbiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gabbiano scoort een 2.92 uit 10 op basis van 3 reviews.