Hotel Dolmen Sport Resort

KinderhotelWeer vandaag11°9°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Dolmen Sport Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Uiterst vriendelijk personeel ze doen er alles aan om het naar de zin te maken.Het ontbijt prima en het diner uitgebreid en goed! We hebben wat kamers gezien en uiteindelijk kwamen we in een suite op de 6e terecht. Volgens ons een gewone familie kamer met 2 2 persoonsbedden met een hele slechte airco en geen enkele buitenzonwering aanwezig! Zeker als bijna de hele dag de zon erop staat en je nauwelijks op het balcon kan zitten. De kamer was dus veel te warm. In het hoogseizoen zal het zeker nog warmer zijn in de kamers op de 6e verdieping!

Jammer daar zou dit hotel toch veel meer aandacht voor moeten hebben. Advies geef de kamers aparte airco- units en breng buitenzonwering aan en zorg dat een suite een suite is en geen familiekamer.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

9 reviews over Hotel Dolmen Sport Resort in het Nederlands

Mooi uitzicht, maar kamers kunnen beter!

J Rutten
15-9-2015

Camping de luxe

de_smetchantal
3-8-2012

Heel luidruchtig hotel. Eten op een kalme manier onmogelijk. De kamers zijn ok.

geweldige vakantie!

craessaerts marleen
29-7-2012

lekker eten, leuke animatie geweldig zwembad en verzorgde kamers, inderdaad wel ver afgelegen van alles maar het was er dan ook zeer rustig.

zeker voor herhaling vatbaar!

Leuk maar afgelegen.

Rudi Reyns
19-7-2012

Mooi hotel, echter "in the middle of nowhere". Het restaurant is erg druk en zeker voor Italië een matige keuken. Personeel is vriendelijk maar spreekt bijna uitsluitend Italiaans.

FANTASTISCHE VAKANTIE GEHAD IN EEN MOOI PARK

bart & ilse
18-8-2010

ZEKER EEN AANRADER. Lekker eten ( enkel ontbijt is wat min ) en goede accomodatie.

aan het zwembad steeds animatie, wel te weinig ligstoelen ( moesten om 08u00 al handdoek leggen om goede plaats te hebben ).

zeer goede prijs/kwaliteit.

een aanradervoor zowel met als zonder kinderen.

wel ver verwijderd van dorp waar eigenlijk niks te zien was.

in de omliggende dorpen ( Otranto, ... ) zeer mooie stranden ( op een 15' rijden )

aangenaam

Viviane en Julien
16-11-2009

mooie aangelegd goed hotel, lekker eten buffetten. Weinig mogelijkheid om rustig te eten. Kamers in afzonderlijke bungalows mooi ingericht en voorzien van airco.

Heel wat animatie voorzien. Goede uitval basis om regio te verkennen.

heerlijk logeren

Viviane en Julien
25-10-2009

heerlijk hotel mooie ligging in olijfboomgaard, gunstig gelegen om regio te verkennen.

Lekker eten in heel grote eetzaal weinig mogelijkheid om rustig te eten.

Heel veel faciliteiten.

Prijs kwaliteit zeer goed!

sid
18-8-2009

Kamers waren niet al te proper, eten vonden wij heel goed!!

voor herhaling vatbaar

sam
8-8-2009

We Hebben een leuke vakantie gehad.

toffe animatie .

Wel wat afgelegen van de stad en de zee .

Een auto is wel nodig.

Eten was wat minder veel hetzelfde en niet warm.

Kamers waren wel klein en vies .

Gelukkig maar om te slapen

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolmen Sport Resort in Minervino di Lecce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolmen Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.