Appartement Agriturismo Costarella

10FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Agriturismo Costarella

• 10Huub en Ankie Habets05-08-2017

Onze accu is weer 100% opgeladen!

Vanwege onze eerdere geweldige ervaringen zijn wij wederom teruggegaan naar Eleonara en Emanuela van agriturismo Costarella! Ieder jaar zien we weer hoe deze dames hun b&b verfijnen en perfectioneren, tot in de kleinste details! De accomodatie is perfect verzorgd en onderhouden, evenals de studio's. Het ontbijt is een feest om aan deel te nemen, pure verwennerij! De ligging van Costarella is ideaal te opzichte van strand, zee en omliggende dorpen en plaatsen (Lecce, Gallipoli, Otranto enz.) De rust die van dit prachtige agriturismo uit gaat, in combinatie met de gastvriendelijkheid van beide gastvrouwen heeft ervoor gezorgd dat onze accu weer 100% opgeladen is! Van ons dus een dikke 10 als beoordeling, en wij weten het zeker, volgend jaar staat Costarella weer op ons verlanglijstje! Eleonara en Emanuela, het was top! Hartelijk bedankt! Huub en Ankie

• 10Huub & Ankie21-06-2016

Paradijselijke rust en Italiaanse gastvrijheid

De afgelopen 3 weken zijn wij voor de 4e keer te gast geweest bij Eleonora en Emanuela in Agriturismo Costarella, het volgend jaar gaan wij zeker weer terug!! Feitelijk zegt dat natuurlijk al genoeg. De kleinschaligheid van Costarella met in totaal 7 kamers bevalt ons prima. Wij zijn zeer gecharmeerd van de goede en persoonlijke zorg. Het klimaat is geweldig en er is in de directe omgeving voor elk wat wils. Prachtige zandstranden, ruige baaien, cultuur in alle mogelijke vormen en heel veel hartelijke Italiaanse vrienden, die graag bereid zijn om hun steentje bij te dragen aan een voor ons onvergetelijke vakantie. Ook de kamers zijn helemaal naar wens, in romantisch landelijke stijl, met eigen keuken en badkamer. Het typische Italiaanse ontbijt overtreft je stoutste verwachtingen en is een lust voor oog en smaakpapillen. Het kan niet anders dan dat mama Maria al voor dag en dauw aan het bakken en braden is om de gasten extra te verwennen. Costarella geeft ons inmiddels het gevoel van een tweede thuis waarvoor wij Eleanora en Emanuela hartelijk willen bedanken!!!

Appartement Agriturismo Costarella info

Facilities