Camping Village degli Ulivi

1 review over Camping Village degli Ulivi in het Nederlands

gemiddelde camping

Regine
29-7-2011

Veel 'Dauercamper'. Een paar plaatsen tussen de Italiaanse seizoenskampeerders zijn vrij voor korte verhuur.

Het kiezelstrand is bereikbaar via een smal paadje langs de camping.

Het zwembad is klein waardoor het erg druk en lawaaierig is. Badmuts verplicht.

Tijdens de siesta is, zoals gebruikelijk in zuid Italië, alles gesloten en is de slagboom dicht.

Tijdens het hoogseizoen is er animatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village degli Ulivi in Mattinata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village degli Ulivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.