Hotel Villa Scapone

Laatste review

Nooit meer!

Ina,
30-9-2016

3 nachten geboekt, na 2 nachten vertrokken. Vooruitbetaald, dus geen refund.

Prachtige plek en schitterend uitzicht.

Hotel en receptie zeer slecht. Onvriendelijke receptie. Slecht onderhouden zeer gedateerde kamers. Wifi en telefoon werkte niet.

Kenmerken

5 reviews over Hotel Villa Scapone in het Nederlands

Nooit meer!

Ina
30-9-2016

3 nachten geboekt, na 2 nachten vertrokken. Vooruitbetaald, dus geen refund.

Prachtige plek en schitterend uitzicht.

Slechtste hotel ooit!

Sascha Braspenning
15-9-2015

Ja, het hotel ligt op een prachtige locatie maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het hotel is oud en dat is niet erg maar wat wel erg is, is dat het echt heel erg vies is. Ook nadat we gevraagd hadden de kamer een keer extra goed schoon te maken vonden we overal haren, zat de douche onder de schimmel en kregen we jeuk van het bed. We vonden geen enkel gehoor bij het personeel. Als je naar de site van het hotel gaat dat lijkt het alsof er allerlei voorziening zijn, maar die zijn er niet. De spa is gesloten, de loungebar en andere plekken waar je een drankje of klein hapje zou moeten kunnen krijgen zijn gesloten en er is na het (slechte) ontbijt niemand meer te bekennen. En ja, er is gratis wifi maar dat is zo traag dat je er nog geen webpagina mee kunt laden. We hadden voor 5 nachten geboekt en zijn na 3 nachten vertrokken. Het personeel had geen enkele interesse in waarom we eerder vertrokken en lijkt niet geïnteresseerd in eventuele verbetermogelijkheden. Ons advies: "ga niet!!!!".

unieke ligging aan zee

caris
5-7-2010

Mooi hotel, terrasgewijs tegen de rotsen aan zee. Kamers in hoofdgebouw en in aparte gebouwtjes die etagegewijs tegen de helling klitten. Kamers in het hoofdgebouw heb ik niet gezien, die in de aparte gebouwen zijn wat gedateerd, maar verder is er niets mis mee. De meeste kamers hebben een ruim terras/balkon met prachtig uitzicht op de kust en de zee. Ook vanuit het restaurant en diverse zitjes een schitterend uitzicht. Het eten in het restaurant is goed en redelijk geprijsd. Attente en vriendelijke bediening.

Het hotel ligt afgelegen, maar kent daardoor ook veel rust. Een auto is onmisbaar. Niet geschikt voor kleine kinderen.

2008

romantisch, perfect, heerlijk

m van de sande
22-7-2008

Op villa scapone valt nauwelijks iets aan te merken. Het domein is rustig, je hoort alleen de meeuwen en de krekels. Eigenaar zeer behulpzaam. Personeel zijn veelal stagiairs uit Tsjechië maar ze zijn attent en doen hun best.

Het eten is heerlijk, het restaurant en de kamers met groots uitzicht over zee : perfect.

Jammer dat er nooit lekkere verse broodjes zijn, niet bij het ontbijt noch bij het diner en dat de cappuchino niet heet genoeg is, maar verder 10 op 10!

Een heel mooi gelegen hotel, met mooie kamer + groot terras met tafel, stoeltjes en hangmat (!). Keukenpersoneel zou wat vriendelijker en vlugger mogen zijn. Hele lekkere keuken.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Scapone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Scapone in Mattinata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Scapone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.