Vakantiehuis Trulli il Castagno

ItaliëApulië (Puglia)Martina Franca

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Trulli il Castagno voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering
  • 7.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Trulli il Castagno

• 10Marielle21-09-2015

Heerlijke vakantie

We hebben het heerlijk gehad bij Trulli il Castagno. De trulli zijn prachtig gerenoveerd, mooi onderhouden en lekker schoon en fris. Het zwembad is heerlijk, met voldoende bedjes en parasollen, de omgeving is geweldig - leuke stadjes zoals Martina Franca, Cisternino, Locorotondo en Alberobello maar ook mooie plattelandsomgeving met de beroemde olijfbomen en de 'terra rossa'. We hebben erg genoten van de gastvrijheid van de broers en hun ouders, het wekelijkse diner voor de gasten was heerlijk en gezellig. Deze plek is zeker een aanrader!

• 7familie M.02-08-2015

Kleinschalig nette agriturismo

Kleinschalig, keurig netjes, Agriturismo heeft mooi zwembad, groot genoeg voor aantal gasten. Trulli heeft geen airco wat voor ons echt een gemis was! Het complex ligt niet vlakbij een dorpje, je hebt altijd een auto nodig om bij een winkel of dorp te komen. Een avond heeft de eigenaresse voor alle gasten gekookt, heerlijk gegeten. Omgeving is ietwat saai, dorpen zijn niet echt bijzonder. Ben je lang? Let op: een trulli is erg klein en laag waar door je veel moet bukken:-)

• 10Sandra19-05-2013

Idyllisch plekje, hier wil je niet meer weg

Karakteristiek Trullo huisje met mooie tuin en zwembad. Een schitterend uitzicht. Leuke plaatsjes in de buurt. Regelmatig wordt er door de eigenaren een diner verzorgd. Wat hebben we hier genoten, we wilden niet meer weg!

Vakantiehuis Trulli il Castagno info

• WasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar

Veilig betalen met