Bed & Breakfast Relais Casabella

ItaliëApulië (Puglia)Martina Franca

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Relais Casabella voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 1 review
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 3Waardering

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

1 Reviews over Relais Casabella

• 3tea pechtold17-06-2014

Zoek maar wat anders, deze nooit meer

Bij aankomst bleek geboekte appartement (woonkamer, slk, keuken enz) (en 2x bevestigd) niet vrij. Dan ben je niet blij (meerdere mensen overkomen/beoordelingssite). Volgens eigenaar hadden we nu iets veel mooiers. In een apart gebouw: Nou ehh: 2 slaapkamers, een waterketel en twee keukenstoelen is geen upgrade! Heftige discussies en zwaar teleurgesteld. Buiten is alles mooi, binnen heeft het een koud hart. Gehorig. We zijn wel gebleven, omdat we toch de hele dag weg zijn. Eigenaren zijn niet aardig, ze doen wel alsof maar zijn het absoluut niet. Ontbijt is Heel karig. WIFI werkte uitstekend. TV op de elke (kleine) slaapkamer, maar geen zitje, dus in bed kijken. Als compensatie mochten we de eerste avond in de grote restaurantruimte zitten aan een tafel. Vreselijk ongezellig en als klap op de vuurpijl kwam mevrouw binnen om 23.15uur, we moesten naar onze kamer!! De lichten moesten uit en de deur op slot. Dank U, deze nooit meer, drie verpestte dagen. Ons humeur gelukkig niet.

Bed & Breakfast Relais Casabella info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)