Hotel Borgoterra

Hotel Borgoterra

5 reviews over Hotel Borgoterra in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar!!

Silvia
24-11-2016

Bij aankomst uren zoeken, ligt in een klein straatje wat we zonder hulp echt niet hadden gevonden. Helaas was alles donker en niemand aanwezig, gelukkig een telefoonnummer gevonden ( want die op de muur bij het hotel was niet goed!) en met een half uur waren we op onze kamer.

Een 3x3 kamer met Geen raam, Geen ventilatiemogelijkheden, Geen daglicht. TV was niet te volgen en Wifi niet goed. Beddegoed erg hard en ruw.

Wel was er een airco die je de hele nacht in het gezicht blies waar we dan ook goed ziek van zijn geworden.

Met....... als klap op de vuurpeil werden we 's morgens om 7.30uur tot ongeveer 9.15uur gewekt door enorme geluiden van de kerkklokken die zich boven dit hotel bevinden, we zaten rechtop in bed zo hard. Eerst konden we er nog wel om lachen maar als dat elke morgen/middag/avond herhaald word, en behoorlijk lang is dan vergaat je het lachen. We zijn van alles letterlijk ziek geworden, en nadat zaterdags eigenlijk zo'n beetje de hele dag die klokken werden geluid hebben we zondagmorgen onze spullen gepakt en een ander hotel gezocht!

Het plaatsje Martano was uitgestorven, elke avond wel een uur zoeken om ergens wat te kunnen eten, dus al met al nooit weer!

Moet wel zeggen dat dat de mensen erg vriendelijk waren en ontbijt goed was maar helaas heeft dat onze vakantie niet goed kunnen maken.

zeer uniek!

Will In 't Panhuis
1-10-2015

Zeer apart hotel in een oud klooster in het centrum van het dorp. Je kunt het ontbijt gewoon weg niet aan! Het is gewoon een verwennerij, iedere 10 minuten komen ze weer met een andere lekkernij aan! Alles vers en overheerlijk! Ziiten gaan en je laten verwennen, geen enkele persoon gehoord die daar niet van onder de indruk was!

Kamers netjes verzorgd, iedere dag!

Als uitgangspunt voor Puglia te ontdekken prima. Houd er wel rekening mee dat het strand niet op een steenworp verwijderd is, maar ongeveer 25 minuten rijden.

Oud gerenoveerd klooster in centrum Martano

Roger Wouters
5-6-2012

Apart ingerichte kamers. Heel sfeervol. Hygiene laat te wensen over. Wifi en tv werkt nauwelijks. Linnengoed grauw en versleten. Wel vriendelijk personeel. Martano is een vriendelijk maar slaperig plaatsje.

fantastisch

matheus
19-11-2011

geweldig hotel met goed eten top personeel en een fantastisch uitzicht

Geweldig

Ria Petersen
26-5-2010

Puglia is een onbekende streek, niet toeristisch. Martana is een klein authentiek dorpje met Borgoterra als hotel. Gebouw naast de kerk waar vroeger de nonnen woonden. Ingericht in oude stijl, echt geweldig en een super aanrader. Ook Alberobelle en Matera zijn een bezoek meer dan waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Borgoterra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Borgoterra in Martano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Borgoterra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Borgoterra scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.