Pension Palazzo Vecchio

1 review over Pension Palazzo Vecchio in het Nederlands

Ballenzooi

Renee,
29-10-2017

In oktober heeft men totaal geen oog voor de gasten, het is een verwaarloosde bende. Kaal en karig ontbijt. Het dorp is ook helemaal uitgestorven. Zonde om hier een nacht door te brengen als het aan de kust nog wel levendig is en waar je heerlijk in zee kan zwemmen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Palazzo Vecchio in Marittima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Palazzo Vecchio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.