Sorteren

Reviews over Marina Di Pescoluse

Uitstekende camping met alles erop en eraan

Toine
    15-8-2013

We zijn met een camperbus hier twee nachten blijven staan. De camping ligt ongeveer 10 km ten noorden van het uiterste puntje van de hak van de laars in Italie. Bovenop een berg. Veel italianen, weinig buitenlanders. Men spreekt daar ook nauwelijks engels. De plaatsen zijn niet zo goed afgebakend maar het geheel is helemaal prima. Zwembad, bar en restaurant zijn goed, het sanitair wordt keurig verzorgd, meerdere malen schoongemaakt. Tussen 14 en 16 uur is het siesta en is alles gesloten. Het strand is op een kilometer of drie van de camping. Het geheel is goed verzorgd en ondanks men geen engels sprak en wij geen italiaans, deden ze hun uiterste best om het ons naar ons zin te maken. Het is er schoon en rustig, echt een topcamping.

Marina Di Pescoluse scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews