Camping Lido Salpi

2 reviews over Camping Lido Salpi in het Nederlands

Super!

Pien
2-10-2012

Zeer prettige camping met zeer vriendelijk personeel. Goed sanitair, prima restaurantje, royale staanplaatsen, gratis wifipunt en 's morgens om 7 uur zijn de broodjes en koffie al bruin in het barretje! Camping ligt direct aan zee met een breed strand. De zee is hier niet meteen erg diep. Er zijn ook voldoende camperplaatsen. Ligbedden en parasols zijn te huur, maar ben je niet verplicht. Voor boodschappen kun je in Manfredonia terecht. Van hieruit de Gargano ontdekken is een aanrader! Buiten het hoogseizoen kan men hier gebruik maken van de ACSI card. Wij kampeerden voor 12 euro per nacht! in september.

Op zich een mooie camping met ligging 75m van zee. Toen wij er waren moest je 's avonds rond 20:00uur maken dat je binnen kwam ivm steekmuggenplaag. Dit duurde tot ong 22:30uur en dan kon je weer naar buiten;)

Volgens mij ligt de camping naast een "swamp", zo te ruiken ook. Af en toe bij een bepaalde windrichting een rioolachtige lucht, maar dat alles mocht de pret niet drukken! Iedere morgen lekkere verse broodjes bij kampwinkeltje. Toen wij weg gingen (29 juli) begon het kampeerseizoen voor de Italianen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lido Salpi in Manfredonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lido Salpi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.