Reviews over Manfredonia

Niet buiten toeristenseizoen heen gaan!

m,
    16-10-2012

Aardig hotel aan drukke boulevard met uitzicht op zee. Niet veel te doen in omgeving: vooral niet buiten toeristenseizoen. Dan ben je niet meer welkom in restautants en weigeren ze gewoon de toegang (op zondag) want dat is de dag voor de italianen.

Super!

Pien,
    2-10-2012

Zeer prettige camping met zeer vriendelijk personeel. Goed sanitair, prima restaurantje, royale staanplaatsen, gratis wifipunt en 's morgens om 7 uur zijn de broodjes en koffie al bruin in het barretje! Camping ligt direct aan zee met een breed strand. De zee is hier niet meteen erg diep. Er zijn ook voldoende camperplaatsen. Ligbedden en parasols zijn te huur, maar ben je niet verplicht. Voor boodschappen kun je in Manfredonia terecht. Van hieruit de Gargano ontdekken is een aanrader! Buiten het hoogseizoen kan men hier gebruik maken van de ACSI card. Wij kampeerden voor 12 euro per nacht! in september.

Mooie camping met vriendelijke eigenaar.

Karin,
    24-8-2010

Op zich een mooie camping met ligging 75m van zee. Toen wij er waren moest je 's avonds rond 20:00uur maken dat je binnen kwam ivm steekmuggenplaag. Dit duurde tot ong 22:30uur en dan kon je weer naar buiten;)

Volgens mij ligt de camping naast een "swamp", zo te ruiken ook. Af en toe bij een bepaalde windrichting een rioolachtige lucht, maar dat alles mocht de pret niet drukken! Iedere morgen lekkere verse broodjes bij kampwinkeltje. Toen wij weg gingen (29 juli) begon het kampeerseizoen voor de Italianen.

Manfredonia scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews