ItaliëApulië (Puglia)LecceResorts LecceVakantiepark Marsail vacanze

Vakantiepark Marsail vacanze

ItaliëApulië (Puglia)Lecce

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Marsail vacanze voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 1 review

4OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 4Waardering
  • 7Activiteiten
  • 2Onderkomen

Vakantiepark info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Marsail vacanze

• 4Dion02-09-2016

Mooi zwembad, huisje en faciliteiten ondermaats

Een hartelijke ontvangst van de eigenaar. Ook tijdens het verblijf was hij altijd bereikbaar en stelde zich vriendelijk op. Het kleinschalige complex kenmerkt zich door een aantal huisjes, die zijn opgesplitst. Het huis bij het zwembad is van de eigenaar. Het is mogelijk om te pinnen, echter dit werkte om onverklaarbare redenen niet. Het zwembad is heel groot en loop diep af. Zwembad wordt goed schoongemaakt. In de omgeving hadden wij vaak last van vliegen, mogelijk komt dit door de paarden. Het huisje vonden wij tegenvallen. Insecten konden makkelijk onder de deur naar binnen komen. De stortbak van de wc bleef vaak hangen. Het gasfornuis bevatte geen mechanische afzuiging, zodat etensgeuren en de warmte binnen blijft. De bedbank was hard en weinig comfortabel. Pluspunt is de aanwezigheid van de airconditioning, die bij de prijs is ingebegrepen. Het interieur was slecht schoongemaakt, dit uitte zich in een stoffige vloer, overal spinnenrag, bestek wat vies in de lade lag. Ook waren veel pannen ingedeukt of ontbraken onderdelen. Dit moet echt beter. Er is geen oven of magnetron. De douche is snel lauw met een zachte straal.

De stad Lecce is 10 minuutjes met de auto naar het centrum. Ook zit op zo'n 7 minuten een groot winkelcentrum met een prachtige supermarkt en een hamburger Fast-Food restaurant met de gele M.

Samengevat: zeer vriendelijke bediening, mooi groot zwembad, vandaar de twee sterren, maar de faciliteiten en de staat van de accommodatie vonden wij ondermaats en daarmee niet voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 2Onderkomen