Bed and Breakfast L'Orangerie d'Epoque

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°14°

We hebben een aantal aanbieders voor L'Orangerie d'Epoque voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast L'Orangerie d'Epoque in het Nederlands

Typisch Italiaans

Theo&Erna.
21-9-2016

Sfeervolle kamer in een prachtig huis. De charmante eigenares doet er alles aan om het haar gasten naar de zin te maken. Echt lokaal ontbijt met allerlei warme, zoete broodjes. Van hieruit loop je zo het centrum van prachtig Lecce in.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast L'Orangerie d'Epoque in Lecce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast L'Orangerie d'Epoque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.