9,4

113 reviews over Bed and Breakfast Little Dolce in het Nederlands

Super

Hans Scholten, 10-10-2017

Centraal gelegen in het mooie Lecce. Sfeervolle kamers. Van Joelle krijg je de leukste tips voor je verblijf. Prima ontbijt op het dakterras.

Fantastisch!

Metty, 9-10-2017

Een geweldige plek midden in de mooie barokke stad Lecce. Joelle is zeer gastvrij en weer heel leuke tips in Lecce en de omgeving van Lecce. Een plek om naar terug te keren!

Fantastisch en onovertroffen!!

Jeannette en Wim, 6-10-2017

Een verblijf bij Joelle in Little Dolce is een unieke niet te missen ervaring. Een heerlijke B&B in een honderden jaren oud pand in het historische centrum van Lecce. Joelle creëert hier een zeer vriendelijke, relaxte en authentieke sfeer. Het ontbijt , afwisselend in de B&B en buiten de deur in een echt Italiaanse bar/restaurant, de leuke tips en routes, strandjes etc. Wij hebben het geweldig gehad en hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar. Dit mag je niet missen.

Dit jaar gaan we weer.

Robin, 6-10-2017

Heerlijk om weer is in een niet toeristisch dorp aan te komen. Samen met Little Dolce een perfecte combinatie om er samen even tussenuit te zijn. November 2017 gaan we weer!!!!

Zeker nog een keer terug

Margo en Marcel, 4-10-2017

Super locatie en door de aandacht en verzorging van Joëlla een superervaring

Superheerlijke plek!!

Maaike westhoff, 4-10-2017

Het is zo'n heerlijke plek om te zijn. De B&B. Lecce. Alles!!!! Joëlle is enthousiast en een super gastvrouw. Het ontbreekt je aan niets. Ik ben er nu voor de 3x geweest. En iedere keer is t weer een feestje.

Helemaal super, topverblijf!

Jacobijn, 4-10-2017

Alles was super goed! De mooiste en grootste kamer, typisch Italiaans, heerlijk ontbijt. En vooral de ontvangst en persoonlijke touch van Joëlle is uniek. Wat een tof mens. Little Dolce is echt een aanrader.

Little Dolce.....een geweldige ontdekking.

Marc Pastoors, 4-10-2017

Little Dolce.....een geweldige ontdekking. Alle lof voor Joëlle. Bijzondere gastvrijheid, voortreffelijke tips en gezelligheid. Een TOP b&b in hartje Lecce.

Fantastisch 😍!

Tess, 4-10-2017

Welkom was top met een lekker drankje en er werden gelijk allemaal leuke tips en uitjes gedeeld met ons. Elke ochtend kregen we een heerlijk ontbijt en konden we dat op het terras nuttigen. De kamers zijn geweldig en zonder moeite werd er een bed bij geplaatst.

Wij hebben hier heerlijk genoten en gaan zeker terug komen.

Heel sfeervol B&B met fantastische gastvrouw.

Sandra van den Bos, 4-10-2017

Niet handig voor mensen die niet goed ter been zijn ivm de trappen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Little Dolce in Lecce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Little Dolce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Little Dolce scoort een 9.36 uit 10 op basis van 113 reviews.