Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

185 Reviews over Little Dolce

• 10Annemiek13-06-2022

Chapeau!

Samen met mijn partner heerlijke en fijne dagen achter de rug in het prachtige Little Dolce. Het was onze eerste keer hier in het zuiden van Italië en het is ons aan niets ontbroken. Door het warme welkom, de mooie en sfeervolle kamer, het heerlijke en uitgebreide verse ontbijt op het dakterras, alle tips en de relaxte en enthousiaste manier waarop Joëlle en Fabiënne dit samen doen. Chapeau! Wij komen graag terug!

• 3An14-11-2021

Niet meer

Water viel regelmatig uit ( niet handig als je net staat te douchen ) B&B kan zeker een update gebruiken , rommelig , ziet er niet zo fris uit als op de foto’s.

Joelle, Eigenaar, 13-06-2022

Beste An,

Zoals ik al aangegeven had, konden wij er niks aan doen dat het water uitgevallen was. Dit heeft te maken met de waterdruk van de gemeente. Ik heb in de b&b al jaren een waterressevoir om water in op te slaan, zodat iedereen lekker kan douche met een waterdruk die jullie in Nederland gewend zijn. Dat is dus al een extra luxe, want is niet standaard in Zuid-Italie. Jammer om te lezen dat je de b&b rommelig vond. We hebben juist weinig frutsels staan, dus ik begrijp niet wat er rommelig aan was. Ik had dit ook graag van je willen horen in de b&b ipv hier in een recensie. De kamers worden ook altijd goed schoongemaakt, dus ook daar begrijp ik niet van wat er niet fris was en had ik ook graag in de b&b willen horen.

• 10Charlie10-10-2020

Top b&b op toplocatie

Erg leuke b&b, gerund door Joëlle. Ten tijde van ons bezoek was Annette er die ons hielp met dagdagelijkse dingen. Alles tot in de puntjes geregeld. De kamer zag er netjes uit, van diverse gemakken voorzien en schoon. Bij aankomst ontvangen door Riccardo, die ons goede tips gaf over wat te doen in Lecce en welke restaurants/bars aan te raden zijn. We hebben bijna het complete lijstje weten af te strepen.

Ontbijt worst in het weekend bij een nabijgelegen bar genuttigd, doordeweeks op het dakterras. Beide erg lekker!

• 10Femke Dekker - ter Meulen12-08-2020

Feel like a local in Lecce

Het was fantastisch! Midden in het historische centrum van Lecce. Joelle haar geweldige tips en nooit is iets te veel. Meer dan 10 sterren waard. We komen zeker terug :)

• 10Milou08-08-2020

Optimaal genieten in hartje Lecce!

Tijdens onze roadtrip door Puglia kon een stop in Lecce natuurlijk niet ontbreken. De B&B van Joëlle stond al een hele tijd op mijn wishlist (dankzij de Ik Vertrek-aflevering die ik ooit zag) en wat was het een top-ervaring! Een super enthousiast en warm welkom, alles fris en tot in de puntjes verzorgd, prachtige kamers en elke ochtend een ontbijt op het dakterras om je vingers bij af te likken :-) Er zit heel veel liefde in Little Dolce en dat merk je als gast aan alles. Dikke aanrader!

• 10Alex01-08-2020

Prachtige B&B ! We hebben genoten!

Wat een heerlijke plek om te verblijven! Little Dolce is een prachtige B&B, in het bruisende hart van Lecce. De kamers zijn heel stijlvol ingericht door Joëlle! En wat kan ze dat goed! Joelle is een enthousiaste en betrokken gastvrouw en heeft talloze tips voor restaurantjes, dorpjes, schitterende routes om te rijden en een dagje strand, waar ze zelfs de bedjes voor kan reserveren. Iedere ochtend een wisselend en gevarieerd ontbijt, geserveerd op het dakterras,, vanwaar je uitzicht hebt over de stad.

• 9Nicole27-07-2020

Een Bijzonder Plekje

Wat hebben wij, 2 vriendinnen, een heerlijk verblijf gehad bij Joelle. Het persoonlijke contact vooraf en tijdens ons verblijf was fantastisch. Genoten van de aanbevolen restaurantjes, cocktailbarretje en het mooiste strand van Puglia. De stad Lecce is heerlijk om doorheen te wandelen en te genieten van de mooie steegjes, barretjes etc. Wij waren er in de Corona tijd maar hier minimaal wat van gemerkt. Een aanrader!!

• 9Leontine11-06-2020

Heerlijk verblijf in prachtige stad

Heerlijke b&b in centrale locatie van Lecce. Fijn wakker worden in prachtige ruime ballroom kamer, we hadden geluk met op een dag wakker te worden met Italiaanse piano muziek in de straat. Goed ontbijt , bij minder weer binnen en anders op het dakterras. We waren de enige gasten in juni, maar we hebben ons absoluut veilig gevoeld in Lecce . Joelle de perfecte gastvrouw, reserveringen maken in restaurants en beach club voor ons en goede tips Kortom we hebben een heerlijke tijd gehad!

• 10Han10-12-2019

De beste!!

Zoveel leuks en moois te zien in Puglia. En een fantastisch klimaat. Vooral in het voor- en najaar!!

• 8Nicolette16-11-2019

Aanrader! Super leuke B&B.

We hebben ons prima vermaakt in Lecce, dankzij de leuke tips van Joëlle. Deze B&B is echt een aanrader!

Bed & Breakfast Little Dolce info

Het complex