Hotel Tenuta Centoporte ****

Review geschreven door Gertrude

Living gevoel

Gertrude,
13-5-2010

Tenuta Centoporte is een aanrader als je een paar dagen of een weekje in Apulië wilt verblijven. Het is een heel smaakvol hotel, kamers zijn groot met een terrasje. Zwembad is heerlijk met luxe ligbedden, er kan prima gelounged worden op de driepersoons loungebank. Er is een restaurant waar je op het terras kunt genieten van echt Italiaans eten. personeel is vriendelijk, in het restaurant spreken ze weinig engels. Otranto (op 5 minuten rijden) is verreweg het leukste stadje in de omgeving waar je heerlijk vis en vooral frutti di mare kunt eten. Bedenk dat zuid-Italië echt iets anders is dan het welvarende noorden, hier geen luxe shops maar wel prachtige kusten en erg Italiaans. Waarschijnlijk in het hoogseizoen erg druk, voroal iets voor mei/juni en september .