Kleine hotelsWeer vandaag13°5°
Hotel Tenuta Centoporte

We hebben een aantal aanbieders voor Tenuta Centoporte voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tenuta Centoporte in het Nederlands

Living gevoel

Gertrude
13-5-2010

Tenuta Centoporte is een aanrader als je een paar dagen of een weekje in Apulië wilt verblijven. Het is een heel smaakvol hotel, kamers zijn groot met een terrasje. Zwembad is heerlijk met luxe ligbedden, er kan prima gelounged worden op de driepersoons loungebank. Er is een restaurant waar je op het terras kunt genieten van echt Italiaans eten. personeel is vriendelijk, in het restaurant spreken ze weinig engels. Otranto (op 5 minuten rijden) is verreweg het leukste stadje in de omgeving waar je heerlijk vis en vooral frutti di mare kunt eten. Bedenk dat zuid-Italië echt iets anders is dan het welvarende noorden, hier geen luxe shops maar wel prachtige kusten en erg Italiaans. Waarschijnlijk in het hoogseizoen erg druk, voroal iets voor mei/juni en september .

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tenuta Centoporte in Giurdignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tenuta Centoporte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.