Camping La Masseria

Laatste review

Geweldig!

Fam. Veenvliet,
6-7-2018

Begin juni 3 weken op daze camping gestaan met onze vouwwagen. We hebben een heerlijke vakantie gehad . Vriendelijk personeel, mooi zwembad en een goed restaurant net buiten de camping. Het strand is een rotsstrandje met een houten vlonder om op the zonnen en een Kleine strandbar waar je iets kunt drinken. Vlakbij de camping zit een goede supermarket. Naar Gallipoli kun je met een gratis pendelbus. Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt omdat het parkeren geen enkel probleem was in het voorseizoen. In de omgeving is veel te zien. Toen wij er waren was het waterpark nog niet open dus geen idee of dat veel overlast geeft. Wij hebben genoten in Puglia.

Kenmerken

Fam. Veenvliet,
6-7-2018

Rave,
11-1-2018

Vriendelijke ontvangst. Heel behulpZaam met het zoeken van een plek. Kindvriendelijk. 100 mrt van zee en pendelbus naar Galipoli.

uitstekend verblijf

jos de jager,
4-10-2017

wij hadden voor 2 weken een huisje geboekt rechtstreeks bij de camping wij kwamen met eigen auto omdat wij al langer in Italie verbleven . De ligging en de staat van het huisje was zeer goed .Verder vonden wij het zwembad op de camping zeer fijn . Het strand was wat minder maar niet slecht .

De gratis pendelbus na Gallipoli was erg fijn , geen gedoe met parkeren . De grote supermarkt op enkele honderden meters van de camping was handig . Verder waren de steden zoals Lecce , Otranto en Brindsi binnen 100 kilometer dus geen lange reistijden. . Gallipoli was een gezellig stadje met vooral s avonds een fijne sfeer .Een dag voor vertrek hadden wij een lekke autoband op de camping en het reserve wiel had afwijkende wielbouten . Zonder dat wij om hulp moesten vragen deed campingmedewerker alles om ons te helpen zodat wij de volgende dag met 2 nieuwe achterbanden konden vertrekken . Wij ervaren bijna elk jaar de vriendelijkheid van de Italianen , hoe zuidelijker hoe vriendelijker.

Nooit meer

Fam. de Jong
29-8-2016

Ga hier vooral niet na toe, het waterpark staat pal op de caravans,non stop muziek, iedere dag dezelfde riedel met een DJ die alleen maar in de microfoon staat te gillen. Bij de caravan kan je je niet eens verstaanbaar maken

Mooie stek met goede stacaravan. Wel op zaterdagavond harde muziek vanuit aquapark. Kinderen waren niet welkom in het zwembad van de camping. Niet spelen, niet stoeien, geen geluid maken, de toestellen zijn voor volwassenen en de startblokken niet om van te duiken. Bij beklag management werden we naar het aquapart verwezen. Daar maar toeristen abonnement gehaald a 140 euro. Strandje is wel fantastisch. Waterschoenen mee. Gallipolli is leuk om te bezoeken. Leche mooi om te bezoeken.

Wij hadden eind augustus een stacaravan gehuurd bij een touroperator. Deze stacaravans staan helemaal achteraan op de camping. Dit is niet ver en goed te lopen maar je staat wel bijna in het waterparc lijkt het. Je hoort de hele dag luidde muziek ervan en op sommige dagen tot 2uur snachts. We hebben in er in het begin aangestoord.

Op de camping is ook alles in het Italiaans en in het winkeltje op de daling spreken ze geen woord Engels. Je bent dus wel écht op vakantie. Het zwembad is heeeeerlijk en smiddags in de siestatijd heb je het bad voor je je alleen. Via een tunneltje onder de weg door kun je snel naar de zee.

Tevens rijdt er elke dag een gratis transferbusje van de camping naar gallipoli op een neer, zeker gebruik van maken.

Geluidsoverlast en slaapgebrek

H Munne
17-8-2015

Camping is goed, verzorgd terrein, fijn zwembad, leuk animatie team. Strand en strandtent waren minder. Helaas heeft het naast gelegen waterpark Splash onze vakantie 'in het water laten vallen'. Stacaravans Happy Comfort 2 slk airco staan op de slechtste plaats van de camping, aan de buitenrand naast het waterpark. Overdag van 10-18 uur geluidsoverlast; harde muziek en een man die constant hard door de microfoon praat. Pool party's waren het ergst, drie keer per week tot 3 uur 's nachts. Muziek liet de caravan trillen, het geluid was zo hard dat het leek of de caravan op het terrein van het feest stond. Er werd ons verteld dat als we voor onze rust op vakantie waren, we in Italië niet in juli en augustus moesten komen. Volgens ons is er een groot verschil tussen overlast en gezellige drukte. Wij zijn bekend met Italië en Italianen. Juist omdat de camping veel door Italianen wordt gebruikt hebben wij ook voor deze gekozen. Ga in mei of juni of boek een caravan van de camping.

Goede ligging t.o.v. bezienswaardigheden.

S. Muller
6-8-2015

De camping is een goede plek voor het maken van trips in de omgeving. Nadeel van deze camping is dat de huurstacaravans aan de rand van de camping staan die grenst aan een aquapark. Hierdoor heb je de hele dag (overlast) harde muziek en 2x per week zelfs tot 2 uur 's nachts. Wij stonden achter 2 rijen stacaravans waardoor je nog wel in slaap kon komen, maar als je echt in de voorste rij staat dan gaat dat niet. Verder wordt er aangegeven dat er een voetbalveld is, maar die is geen eigendom van de camping. Je moet hiervoor € 60,= huur per uur betalen. In het zwembad mag werkelijk niets: niet springen, niet duiken, geen bal, zelfs niet op de startblokken staan dus ook niet er van af springen of duiken, niet je kind in het water optillen en in het water gooien. Voor hele kleine kinderen zal het geen probleem zijn, maar met jongens van 9 en 10 jaar is er geen plezier te beleven.

Het restaurant op de camping is goed. Animatieleden zijn ook heel aardig. Voor ons geen 2e keer meer.

Leuke camping!

Lorraine
27-7-2015

Goede prijs kwaliteit leuke camping, animatie was vermakelijk! Leuke stad dichtbij om te bezoeken. 14 dagen top weer! Weinig Nederlanders, erg prettig!

Prima camping in een prachtige omgeving

sander
23-7-2015

La Masseria is een prima, ruim opgezette camping met veel faciliteiten. Wij verbleven in de touroperator stacaravans. Deze staan achteraan op de camping, hierdoor wel een stukje lopen naar strand, zwembad en overige faciliteiten (winkel, restarant, ...) De stacaravans grenzen direct aan het luidruchtige aquaparc (de hele dag keiharde muziek). Je komt hier dus niet echt voor je rust. Gallipolli is een zeer gezellig stadje en de stranden in de omgeving (baija Verde) zijn werkelijk prachtig.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Masseria in Gallipoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Masseria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.