Appartement Villa Nido In Villa Degli Agrumi

1 review over Appartement Villa Nido In Villa Degli Agrumi in het Nederlands

Mooie rustige vakantieplek

demoyedirk
19-1-2017

Dit appartement is eigenlijk een bijgebouw op het domein van de eigenaar, een zeer vriendelijke Italiaanse dokter. Hoewel nogal klein is er toch voldoende plaats voor 4 personen in 2 slaapkamers. De tuin is groot en prachtig met een geweldig zwembad tussen eeuwenoude beschermde olijfbomen. Kortom , een geweldig plekje in het ongelooflijk mooie Puglia. Op 1,5 km van het centrum van Fasano waar alles aanwezig is : winkels, cafés , restaurants en een wekelijkse markt.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Nido In Villa Degli Agrumi in Fasano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Nido In Villa Degli Agrumi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.