Reviews over Corato

Prima hotel

Johan,
    26-6-2013

We zijn 7 dagen in het hotel geweest. De omgeving is niet erg interessant en kun je in een aantal dagen helemaal hebben gezien. Het hotel is prima, We hadden half-pension, maar het diner was niet geweldig. Dat werd geserveerd in een ruimte, die leek op een kelder. We waren daar meestal met 2 of 3 personen. Erg ongezellig. Kwaliteit was niet slecht, maar ook niet om naar huis te schrijven. Het hotel was erg schoon, zwembad was de eerste dagen niet te gebruiken, omdat het seizoen nog niet was begonnen.

Het eigenaars echtpaar was niet bepaald vriendelijk, erg afstandelijk.. Ze spraken uitsluitend Italiaans.

Corsato is geen stad waar je lekker kunt uitgaan. Het strand is op ongeveer 20 km, en bestaat uit keien.

Corato scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews