Hotel Agriturismo Montepaolo

Hotel Agriturismo Montepaolo

Kleine hotelsWeer vandaag33°17°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Montepaolo voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Agriturismo Montepaolo in het Nederlands

In één woord: fantastisch!

Astrid
6-5-2012

Verbleven in appartement Falcone gelegen in Middeleeuwse toren. Schitterend appartement, inclusief privé dakterras. Goede bedden, douche wat aan de kleine kant, met een boiler van 20 liter, dus korte douches, zeker als je met z'n vieren bent! De toren staat een 200 meter af van het hoofdgebouw, maar kleine wandeling en je bent er. De tuin en het zwembad worden erg goed onderhouden en er is een speeltuintje voor de kinderen. De gastvrijheid is enorm, erg vriendelijke mensen. Diner is aan te bevelen. Ruime porties, typische lokale gerechten. Naast Italiaans spreekt men er ook Engels en Frans. Het weer varieerde tussen de 22 en 27 graden met strak blauwe luchten. In de zomermaanden is het hier erg warm, dus bezoek in het voorjaar is aan te bevelen. Bijkomend voordeel is dat begin mei alles in bloei staat. Dit adres kan ik eenieder aanbevelen die een mooie, rustige vakantie wil in deze omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

Ideale agriturismo

carlin gommers
5-10-2011

Agriturismo Montepaolo is een ideale plek om Apulië te ontdekken. Gelegen tussen olijf- en amandelbomen en slechts enkele kilometers van Conversano, een charmante en levendige plaats met een mooi historisch centrum. Prachtige tuin met heerlijk zwembad. Smaakvol ingericht. Italiaans ontbijt met vruchten uit eigen tuin. In de avond wordt op bijna feestelijke wijze een heerlijk diner geserveerd. Het onthaal in Montepaolo is werkelijk fantastisch en bijzonder warm. Je wordt echt verwend in Montepaolo. Een absolute aanrader, zeker ook voor een langer verblijf dan een paar dagen. Wij zijn bijna een week gebleven omdat we het er zo geweldig vonden. In de boomgaard aan de overkant staat een oude toren, behorend bij het landgoed. Hierin zijn twee mooie appartementen gevestigd. Fantastische plek voor gezinnen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

mooi gelegen landgoed op heuvel tss olijfgaarden , wel 3 ,

Nathalie Lemmens
5-6-2007

mooi gelegen landgoed op heuvel tss olijfgaarden , wel 3 km van Conversano. Erg rustig , mooi zwembad, aangename tuin , terrassen , patio's. popere kamer+ sanitair. Erg vriendelijke bediening , gebrekkig engels/frans. Ontbijt op zn italaiaans met zelfgemaakte jam en cake. Mogelijk avondmaal ter plaatse typische boerenkost +water+huiswijn voor 20 E

Gereisd Familie in mei 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo Montepaolo in Conversano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo Montepaolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.