Hotel Residence Villaggio Dei Turchesi

ItaliëApulië (Puglia)Castellaneta Marina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Residence Villaggio Dei Turchesi voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 17 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

17 Reviews over Residence Villaggio Dei Turchesi

• 5Johan12-09-2018

Nooit meer

Een keer maar nooit weer. We zijn erg gesteld op rust maar dat krijg je hier dus absoluut niet! Je wordt echt knettergek van de keiharde muziek. We deden elke avond alle ramen en deuren dicht en gingen uit pure frustratie maar op bed een boek lezen. Dit was elke avond tot minimaal 00.30 uur. Dus nogmaals, als je gesteld bent op rust Ga Niet naar dit park!

• 6Remmers11-09-2018

Nooit meer

Een mooi park, prettige appartementen, groot zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel, gratis shuttel naar het strand. Toch zal ik hier nooit meer heen gaan. De hele dag knetter harde muziek. Besluit je om naar het strand te gaan, ook daar harde muziek en veel geschreeuw in een microfoon door t animatie team. Niet fijn dus. Het centrum is op loop afstand, maar daar is niets te vinden, zelfs geen restaurant, waardoor je aangewezen bent op t restaurant van het park. Je hebt een auto nodig om andere plaatsen te bezoeken ( minimaal een half uur rijden ). Nooit meer voor ons, en ik zal t ook niemand aanraden.

• 6Anna13-07-2018

Mij zien ze hier nooit meer

Mooi appartement groot park en vriendelijk personeel alleen de animatie is luid en duidelijk aanwezig en dat van s morgens tot s avonds of eigenlijk s nachts een uur of 1. Muziek staat echt heel hard.

• 10Marijke en Will van Amerongen27-06-2018

Fantastische natuur en cultuur.

Het is verstandig om direkt bij aankomst een auto te huren. Sommige plaatsjes zijn lastig te vinden maar de gps op je mobieltje kom je er wel. Het animatie team is zowel voor volwassenen als voor de kinderen geweldig. De meeste Italianen spreken geen Engels maar dat maakt het communiseren wel weer erg leuk...met handen en voeten.

• 9Ilona H14-05-2018

Prachtig park en mooie streek

Prachtig park, niet te groot, zeer mooie tuin, fantastisch zwembad. Wat fris, maar goed te doen; het was ook begin mei. Je kunt telkens een ander 'strandje' kiezen als je wilt. Voldoende strandbedjes. Toen wij er waren (meivakantie) was het heel rustig. Huisjes qua inrichting beetje achterhaald, maar wel prima en ruim. Douche was dan weer heel klein. Tip: neem vaatwastabletten mee. Wij hadden een mooi tuintje met 3 palbomen, een eethoek en lougeset. Supermarktje is grootste in de buurt en heeft normale prijzen. Receptie heel behulpzaam en vriendelijk. De strandtent ziet er overdag fantastisch uit, helaas gaan 's-avonds de TL balken en de tv aan. Overdag zeker eens doen. Het stadje is gedateerd, maar als je met de auto op pad gaat kom je in de mooiste stadjes en plekken. Alberobello en Matera zijn een must, langs de hak rijden is ook erg mooi. Eten in Puglia is fantastisch en heel goed betaalbaar. Wij hebben een topvakantie gehad.

• 8Judith Brooklyn23-09-2017

Dikke prima

Hele luxe strandtent waar je gebruik van kan maken (gratis, incl. douches en wc). Zeer groot zwembad, maar helaas best koud. Bij de receptie heel vriendelijk en behulpzaam personeel dat goed Engels spreekt. Geen super toeristisch gebied, vooral veel Italianen zelf. Maar dat vonden wij nou juist wel fijn. Je moeten behelpen met de taal heeft zo zijn charmes. Supermarkt bij accommodatie voorziet in alles, verderop in de straat nog 2 kleine supermarktjes met alles. Grotere supermarkten toch wel zeker 15-30 minuten rijden. Ten tijde van animatieteam van 10-12.30 uur en 16-19 uur hele harde muziek bij het zwembad (tenzij je aan de andere kant vh zwembad gaat liggen), maar dan echt hard. Je moet er van houden...Ook 's avonds vanaf een uur of 21 tot 00 uur ook weer. Dendert echt over hele village heen helaas. 's avonds dus geen keuze of je de muziek hoort of niet. Wij mochten zelfs op onze laatste dag nog gebruik maken van het appartement (gratis) omdat wij pas 's avonds vertrokken. Wifi alleen bij receptie, bar en restaurant. Om standaard facebook en mail te checken goed genoeg, maar foto en filmpje uploaden duurt echt heel lang (1 foto zeker 5 minuten, filmpje 100mb lukte gewoon niet). Maar gelukkig kun je met je bundel tegenwoordig ook in het buitenland gewoon internetten.

• 9Suzanne Hulscher15-08-2017

Erg leuke locatie

Prima week gehad met 3 kinderen. Appartement schoon en netjes, noodzakelijke is aanwezig. Airco in alle kamers heerlijk. Park is prachtig, netjes en het zwembad is super groot. Er wordt veel gedaan voor kinderen, wel alles in Italiaans. Iedereen is aardig, behulpzaam en gastvrij. Pendel naar het strand prima geregeld. Geen overlast van geluid.

• 7Fam. De Clercq01-07-2016

Mooi, lekker eten maar lawaaierig

Je kan hier super lekker eten als je je laat leiden door de garcons van het restaurant en als je fan bent van vis. Je eet trouwens overal erg lekker. Mooi, supermooi park met mooi zwembad en supervriendelijk personeel. Prachtige schone bungalow. MAAR.... lawaai, lawaai, lawaai. Op het strand, aan het zwembad en in het weekend nog erger want dan komen de italianen met heel hun familie. De geluidsinstallatie staat vollen bak en dan gillen ze er nog in ook. Prachtig om te doen is Taranto en daar dan ook nog de boottocht om de dolfijnen te zien, we werden op een gegeven ogenblik door wel 30 dolfijnen vergezeld. Ze zwemmen rond en onder de boot.Ter plekke zelf is niets te beleven zelfs met de ,in het dorp gehuurde, fiets (die zijn goedkoper en van betere kwaiteit dan die op het park) kon je weinig beleven, het dorpje is piepklein. Opletten voor kwallen, de ene dag waren er de volgende niet. Ik zou er niet met kleine kinderen heen gaan en al helemaal niet in het hoogseizoen, iedereen komt doof naar huis.

• 8Elkobaar26-06-2016

Familiepark met een enorm zwembad.

Familiepark voor Italianen maar als "buitenlander" zeer welkom. De animatie was goed verzorgd. Muziek afgestemd op jeugd, ook qua volume. De netheid en reiniging waren goed verzorgd. Vervoer naar het strand en terug waren super geregeld. Een erg mooi en erg groot zwembad met voldoende ligbedden langs de kant.

• 8Astrid04-05-2016

fantastisch in het voorseisoen

Heerlijk rustig verblijf in het voorseizoen. Een ruime drie kamer appartement. Wij hadden huisje 101, direkt naast de plaza. Goede Wifi in het huisje. Jammer dat er geen tussentijdse schoonmaak is. Wij waren er in de meivakantie, heerlijk rustig. Animatie was er alleen in het weekeinde.

Hotel Residence Villaggio Dei Turchesi info

• VerzorgingLogies