Tijdelijk €25 aanbetaling

Masseria Cesarina

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Masseria Cesarina voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 138 reviews
+53

9.9FenomenaalScore uit 138 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

138 Reviews over Masseria Cesarina

• 10Jetty Bunt van Schoneveld.05-11-2022

SUPER vakantie in Masseria Cesarina Bed & Breakfas

We hebben een geweldige vakantie gehad. Het zijn super lieve behulpzame mensen. We voelden ons gelijk helemaal thuis. Het is er schoon. Iedere ochtend weer een verrassing het ontbijt. Altijd weer wat anders klaargemaakt met veel zorg. Was echt heerlijk. Heb echt geen min punten. Ze doen echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. Ze hadden een pizza middag georganiseerd waar we zelf pizza mochten maken. Super gezellig. Zeker een aanrader. Omgeving echt veel mooie plekjes. Heb nog niet alles kunnen zien dus ga zeker een keer terug.

• 10Jeannette25-10-2022

Top verblijf, gastvrije eigenaren

Top verblijf, fantastixpsch ontbij en goede tips om de omgeving te verkennen.

• 9Elly Jansen21-10-2022

Prachtige accommodatie en een warm welkom

Een hele mooie B&B in een prachtige streek. Je wordt op de dag van aankomst zeer hartelijk ontvangen door Anja en Gerard. Mooie comfortabele kamer, een gezellige huiskamer waar ook het ontbijtbuffet wordt geserveerd. Buiten ligt een goed onderhouden olijfboomgaard, er staan wijnranken en het zwembad omgeven door een prachtige tuin. Vanuit de masserina kun je met de auto op redelijke afstand mooie stadjes bezoeken, je krijgt nuttige tips mee over parkeren , eten en bezienswaardigheden. We hebben genoten van ons verblijf in Puglia, zeker ook door het prachtige logeeradres. We komen zeker nog eens trrug.

• 10Jeannette19-10-2022

Toplocatie Brabantse gastvrijheid

Geen minpunten, gewoon Top! Brabantse Gastvrijheid, heerlijk ontbijt, veel gelachen. En genoten ! En heerlijk geslapen in de b&B mooie kamers erg schoon en rustig. Anja en Gerard geven leuke tips en adresjes om heerlijk Italiaans te eten.

• 10Diona07-10-2022

Gewoon boeken 👌👌👌🇮🇹. Eén en al gastvrijheid, iedere dag weer een top ontbijt, mooie schone kamers, mooie ligging met zwembad en de gezellige pizza 🍕 avond. Wel een auto huren, vele mooie plaatsen om te bezoeken. Kortom hier MOET je gewoon een keer geweest zijn en als t aan mij ligt dan gaan we zeker nog eens terug.

• 10Pascal Pattyn29-09-2022

TOP!!

Anja en Gerard bezorgden ons een zeer aangenaam verblijf! Het hele domein straalt rust uit, zeer netjes, alle comfort! Je voelt je onmiddellijk welkom. Anja en Gerard gaven ons ook heel wat tips, leuke restaurantjes, mooie uitstapjes... Een echte aanrader!!

• 10Huub Brock27-09-2022

Echt top !

We hadden al veel recensies gezien, maar zelf ondervonden dat die niet overdreven zijn. Prachtige ligging, fijn zwembad, ontbijt, kamer, pizza avond : in één woord : top. En Anja en Gerard weten wat gastvrijheid is, geen moeite is ze teveel. Mede dankzij deze leuke mensen kan een verblijf alleen maar top zijn. Enige nadeel : je moet weer naar huis. Zorg wel voor een auto.

• 10Gioacchino02-09-2022

Uitstekende B&B met gemoedelijke eigenaren

Anja en Gerard runnen deze B&B met hart en ziel. Alles is tip top in orde: de kamer, het ontbijt, het zwembad en de gemeenschappelijke ruimte. De pizza avond is absoluut uniek te noemen. In de omgeving is voldoende te zien om lang te verblijven. Wij zijn er 4 dagen geweest en zeker een keer terug.

• 10Angela en Liza (Bert)01-09-2022

Magnifico

Helemaal top! Niks op aan te merken, boven verwachting en voor herhaling vatbaar. Anja en Gerard weten wat gastvrijheid is. Iedere dag een zelfgemaakt gerecht als extra bij een prima ontbijt. Brabantse gezelligheid. Mooie kamers en prima bedden. Heerlijke douche wat wil je nog meer. Het zwembad is een echte must met de temperaturen in augustus is een koele duik een aanrader.

• 10Jos27-08-2022

Gastvrijheid

Fantastische gastvrouw en gastheer, je voelt je direct thuis! Wij gaan zeker weer terug!

Bed & Breakfast Masseria Cesarina info

• LigstoelenBeschikbaar (14)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Winkelmogelijkheden2 km