Bed and Breakfast Masseria Cesarina

BedAndBreakfastWeer vandaag29°18°
Bed and Breakfast Masseria Cesarina
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Masseria Cesarina voor je op een rij gezet:

21 reviews over Bed and Breakfast Masseria Cesarina in het Nederlands

Geweldig!

Jan, Sandra & Julia
13-8-2018

Het is hier heerlijk vertoeven, met mooie kamers, heerlijk zwembad en een voortreffelijk ontbijt.

Elke dag, Anja, maak jij er weer een feestje van!

Het voelt echt als “thuis”.

De pizza avond was er ook een om niet te vergeten, een heerlijk feestje met de rest van de gasten!

We zijn er bijna iedere dag op uit getrokken om deze prachtige omgeving te verkennen, en ook hier hadden jullie genoeg tips voor.

We hebben alleen nog niet alles kunnen bewonderen, dus we komen zeker nog een keer terug!

Wij gaan hier zeker nog eens naar toe

John en Margo
8-8-2018

Zeer complete B&B, uitgebreid ontbijt en zeer goede service, gastvrijheid staat bovenaan.

Fantastisch.

Ad en Betty van de Pol
24-7-2018

Gastvrijheid .Mooie omgeving.Supermooie locatie en een mooi zwembad.

Geweldig!

Luc en Karin
22-7-2018

In juni zijn we een midweek te gast geweest in deze prachtige B&B.

Een echte aanrader in een prachtige omgeving. Het ontbreekt je aan niets en de kamers zijn prachtig evenals de mooie tuin en het zwembad. We komen er zeker nog een keertje terug!

Hilde en jan van lier
21-7-2018

Gastvrijheid en organisatie was top

Fantastisch geweldig gezellig

Jolanda
20-7-2018

Geweldig bed&breakfast, heel rustig gelegen tussen de oijfgaarden, heerlijk zwembad,

mooie kamers van alle gemakken voorzien, fantastische eigenaren die er voor zorgen dat het aan niets ontbreekt , kortom een heerlijk verblijf gehad. Een auto huren is wel aan te raden om de omgeving te verkennen .

Fijne Plek!

Nina en Koen
17-6-2018

Een hele warme ontvangst door Anja en Gerard. Prachtige kamer en met name een ontzettend lekker ontbijt met iedere ochtend weer een verrassing! Zeker een aanrader! Vanuit deze B&B kun je verschillende mooie plekken uit de omgeving bezoeken. Na een dagje op pad kun je heerlijk afkoelen in het zwembad 🤗

Henriëtte
12-6-2018

Messaria Cesarina is een prachtige B&B, gelegen in een prachtige omgeving. De kamers zijn ruim, super mooi en schoon. Allemaal met een eigen badkamer en toilet. De gastheer en gastvrouw zijn enthousiast, oprecht vriendelijk, en genieten echt van hun gasten. Elke ochtend zorgen zij voor een heerlijk ontbijt met wisselende extra's.

Het ligt wel erg afgelegen, dus een auto is wel een noodzaak om op de mooie plekjes, stadjes en bijzienswaardigheden te komen.

T-Ladies
11-6-2018

Het hele plaatje klopt. Geweldige sfeer, goede gastvrouw en gastheer. Prachtige omgeving, heerlijke bedden en goed verzorgd ontbijt.

Inge v Riel
6-6-2018

Sinds een half jaar nieuwe eigenaren. Een zeer gastvrij echtpaar uit Brabant heeft deze B & B volledig omgetoverd tot een mooie hedendaagse accommodatie. Ik mag wel zeg een prachtige accommodatie. Fijne knusse kamer waarop niets ontbreekt met belangrijker nog erg fijne bedden. De ontvangst met een drankje op het terras doet je meteen welkom voelen. Verder is er een prachtig zwembad en een mooi aangelegde tuin. Wij hadden het geluk dat er ook een keer een BBQ-avond werd georganiseerd maar dat is niet standaard. Het geeft wél aan dat de eigenaren er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken.

En dan vergeet ik nog bijna het uitgebreide ontbijt te vermelden waarbij er iedere ochtend iets speciaals wordt gemaakt door de gastvrouw.

Wij kunnen best kritisch zijn maar op deze B & B valt geen negatief punt te vermelden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Masseria Cesarina in Castellana Grotte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Masseria Cesarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Masseria Cesarina scoort een 9.62 uit 10 op basis van 21 reviews.