Bed and Breakfast Masseria Cesarina

9.8Fenomenaal

Italië, Apulië (Puglia), Castellana Grotte

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Masseria Cesarina voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

69 reviews over Bed and Breakfast Masseria Cesarina

• 2019
    10Mirjam en Marcel21-11-2019

Alles TIPPIE TOPPIE !!

Een super locatie gelegen tussen de olijfbomen !! Een heel hartelijk ontvangst, een prachtige kamer, een super ontbijt 😋. Al met al het ontbreekt je aan niets !! Het is natuurlijk november en daarom hebben je jammer genoeg niet van het zwembad en het zeer ruime terras en tuin kunnen genieten.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Annie en Wim van den Broek.28-10-2019

Gerard en Anja, jullie doen het geweldig.

Gerard en Anja, Bedankt voor de fantastische week, die wij met onze aardbeiengroep bij jullie hebben gehad. Schitterende accommodatie. Mooie kamers. Iedere morgen weer een verrassing bij het ontbijt. Prima verzorgd en gezellig om met de hele groep buiten te ontbijten. Zwembad, jeu de boules en een gezellige woonkeuken, waar we gebruik van konden maken. Het was als of je thuis kwam na een dagje uit. Gerard en Anja, bedankt voor het leuke programma met de tuinbouw ( aardbeien) en de bezienswaardigheden in de omgeving die jullie voor ons hadden geregeld. Het was fantastisch en hebben genoten.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Harry en Clarina van Winden23-10-2019

Gezellige Brabantse gastvrijheid in een mooie B&B!

Anja en Gerard zijn gezellige, gastvrije mensen die het voor elkaar krijgen om van individuele stellen 1 groep te maken door het heerlijke ontbijt aan een lange tafel en de gezellige pasta avond. Ze weten veel te vertellen over de omgeving en de locale bevolking. De kamer was schoon en netjes en we hebben het heel goed naar ons zin gehad. Het was te kort voor 1 week ! Kortom: we hebben een super week gehad !

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Hans en Moniek16-10-2019

Voor een bijzondere vakantie met een goud randje.

Het was een genot om in deze B&B te verblijven. Het was bijzonder en het bleef bijzonder. De Brabantse gezelligheid hebben Anja en Gerard op een sublieme wijze in een Italiaans jasje gegoten. Elke ochtend een uitstekend ontbijt en telkens was het weer een verrassing wat Anja voor ons in petto had. Met zijn alle tijdens het ontbijt buiten aan de lange tafel was echt genieten. Op deze manier werden contacten heel snel gelegd en er ontstonden heel interessante gesprekken. Ons verblijf van 2.5 week hebben we door de vele adviezen van Anja en Gerard uitstekend kunnen invullen en we hadden ook ruimschoots de tijd om te genieten van het heerlijke zwembad. Puglia is in dit opzicht een geweldige omgeving en de B&B ligt echt centraal om alles binnen redelijke reis afstand te overbruggen. De pizza en pasta avonden waren super gezellig . Kortom "THE PLACE TO BE " en een aanrader voor een in de puntjes verzorgde vakantie. We komen zeker terug.Saluti

• 10J. Nieuwenhuis10-10-2019

Brabantse gastvrijheid op en top geweldig!

Geweldig, een prachtige Masseria alles tot in de puntjes verzorgd overal is over nagedacht! Brabantse Bourgondische gastvrijheid vind je echt In De Masseria van Anja en Gerard ! Elke ochtend weet Anja weer een verrassing op tafel te zetten!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10André en Frannie Doedeijns08-10-2019

Wat hebben we genoten van jullie prachtige B&B het was in een woord geweldig,als het kon gaf ik jullie een elf in plaats van een tien bedankt voor de lekkere ontbijtjes de goede reisadviezen de heerlijke pizza avond dit verblijf bij jullie Anja en Gerard is voor herhaling vatbaar

• 10Rob en Ria15-09-2019

Fantastico, heerlijk om je vakantie te vieren

Super relaxte sfeer op een adembenemend mooie B&B!

• 9Walter en Monique10-09-2019

Een bijzonder fraaie plek, echte aanrader

Veel over gehoord en gelezen maar inderdaad, het totaalplaatje klopt.

• 10Inge, Karin, Arjan en Loek01-09-2019

1 zin is niet nodig maar 1 woord : fantastico

Brabantse gastvrij- en gezelligheid met een italiaanse saus erover. In 1 woord fantastisch. Niets teveel en alles prima verzorgd. Goede tips. Kamers en accomodatie top met mooi en groot zwembad. Ontbijt uitgebreid met persoonlijke aandacht voor de gasten.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Kees en Susan30-08-2019

Helemaal TOP!

Alles wat hieronder al is beschreven klopt helemaal! Je voelt je direct thuis in een prachtige B&B met Brabantse gezelligheid. Top is het ontbijt, gezamenlijk aan een grote tafel. Het brengt de gasten (6 kamers ) direct met elkaar in contact. Pizza leren bakken waarna de gezelligheid losbarst. Een klein dansje doen en wij hadden geluk... met een zangeres in ons midden. Zoveel gezelligheid is moeilijk te overtreffen. Gewoon lekker boeken !

Gereisd met partner in augustus 2019

0 tips over Bed and Breakfast Masseria Cesarina