Bed and Breakfast Masseria Cesarina

BedAndBreakfastWeer vandaag23°13°
Bed and Breakfast Masseria Cesarina
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Masseria Cesarina voor je op een rij gezet:

15 reviews over Bed and Breakfast Masseria Cesarina in het Nederlands

Fijne Plek!

Nina en Koen
17-6-2018

Een hele warme ontvangst door Anja en Gerard. Prachtige kamer en met name een ontzettend lekker ontbijt met iedere ochtend weer een verrassing! Zeker een aanrader! Vanuit deze B&B kun je verschillende mooie plekken uit de omgeving bezoeken. Na een dagje op pad kun je heerlijk afkoelen in het zwembad 🤗

Henriëtte
12-6-2018

Messaria Cesarina is een prachtige B&B, gelegen in een prachtige omgeving. De kamers zijn ruim, super mooi en schoon. Allemaal met een eigen badkamer en toilet. De gastheer en gastvrouw zijn enthousiast, oprecht vriendelijk, en genieten echt van hun gasten. Elke ochtend zorgen zij voor een heerlijk ontbijt met wisselende extra's.

Het ligt wel erg afgelegen, dus een auto is wel een noodzaak om op de mooie plekjes, stadjes en bijzienswaardigheden te komen.

T-Ladies
11-6-2018

Het hele plaatje klopt. Geweldige sfeer, goede gastvrouw en gastheer. Prachtige omgeving, heerlijke bedden en goed verzorgd ontbijt.

Inge v Riel
6-6-2018

Sinds een half jaar nieuwe eigenaren. Een zeer gastvrij echtpaar uit Brabant heeft deze B & B volledig omgetoverd tot een mooie hedendaagse accommodatie. Ik mag wel zeg een prachtige accommodatie. Fijne knusse kamer waarop niets ontbreekt met belangrijker nog erg fijne bedden. De ontvangst met een drankje op het terras doet je meteen welkom voelen. Verder is er een prachtig zwembad en een mooi aangelegde tuin. Wij hadden het geluk dat er ook een keer een BBQ-avond werd georganiseerd maar dat is niet standaard. Het geeft wél aan dat de eigenaren er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken.

En dan vergeet ik nog bijna het uitgebreide ontbijt te vermelden waarbij er iedere ochtend iets speciaals wordt gemaakt door de gastvrouw.

Wij kunnen best kritisch zijn maar op deze B & B valt geen negatief punt te vermelden.

Samen met vrienden een paar dagen in Masseria Cesarina geweest. Erg mooie B&B!!! Met een superlekker ontbijt, waar echt aandacht aan geschonken wordt. Omgeving is prachtig, dichtbij zee en veel leuke stadjes zoals Alberobello, Monopoli, Polignano a Mare waar je 's avonds gezellig en lekker kunt eten. En zo is er nog veel meer te bezoeken!

Kortom, een aanrader, deze B&B van Gerard en Anja in Castellana Grotte!

Als God in Italië

Toos den Oudsten
22-5-2018

Geniet van de gastvrijheid van Anja en Gerard en dan komt het helemaal goed.

Voelt als thuis komen op vakantie

Kate vos
17-5-2018

Na een dag strand, stadjes bezoeken enz is het echt thuis komen hier!!!

voor herhaling vatbaar!

Antoinette & Frans
15-5-2018

hartelijke ontvangst op 'n erg mooie locatie.

een prachtige omgeving met pitt0reske steden met veel historie.

Geen vogels, waaromzijn die daar niet?

Een super tijd gehad.

Anneke
15-5-2018

Het is een hele gezellige B&B waar je warm wordt ontvangen.

Je voelt je er meteen thuis.

Fantastisch!

Harry, Elly en Janno
5-5-2018

Dit was het leukste, mooiste en meest bijzondere verblijf tijdens onze reis door Puglia. De hele masserisa ziet er prachtig uit. Het ontbijt is top! Anja en Gerard zorgen er voor dat je je helemaal thuis voelt. We komen hier zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Masseria Cesarina in Castellana Grotte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Masseria Cesarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Masseria Cesarina scoort een 9.6 uit 10 op basis van 15 reviews.