Bed and Breakfast Masseria Cesarina

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag9°3°
Bed and Breakfast Masseria Cesarina
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Masseria Cesarina voor je op een rij gezet:

33 reviews over Bed and Breakfast Masseria Cesarina in het Nederlands

Fantastisch ,we komen graag terug!

Cathrien,
28-11-2018

De B&B heeft een prachtige ligging in Puglia ,op korte afstand van mooie stadjes, strand en landschap. Het warme welkom van de eigenaren, Anja en Gerard geeft een gevoel van thuis komen. De royale kamers zijn sfeervol. De bedden liggen voortreffelijk. In de grote woonkeuken is er elke ochtend een uitgebreid ontbijt met een verrassend gerechtje als extra, wat door de stralende eigenaresse wordt geserveerd. Aan het ontbijt worden ervaringen van de logees gedeeld. Anja en Gerard geven tips voor uitstapje, mooie routes en leuke restaurants . Voor ons een plek om zeker terug te komen.

Gastvrijheid en complex B&B is sublime

HH,
22-11-2018

Mooie steden en goede restaurants in de buurt.

Fantastisch en zeker volgt er nog een bezoek !

Toon de Rooij,
21-11-2018

Prachtige B&B ! Super ontbijt en erg behulpzaam koppel ! Kamers erg ruim en schoon- mooie omgeving

Geweldig

Nan Indrevaer,
21-11-2018

Mooie B&B, mooie omgeving, lekker eten en drinken ... kan niet beter!!!

Helemaal geweldig!

Marion van Ratingen,
21-11-2018

Zeer gastvrij en unieke bestemming! Voor wie even wil bijkomen van alle hectiek en drukte...hier geldt het dolce far niente!

De Brabantse gezelligheid op zijn Italiaans. Meteen verkozen tot mijn favoriete vakantiebestemming in Puglia. Masseria Cesarina heeft alles wat je je wenst op je vakantie!

Geweldig

Lidy van de Ven,
17-11-2018

Brabantse gezelligheid in een prachtig en door velen nog onontdekt deel van Italië. De accommodatie is ruim opgezet en idyllisch gelegen tussen olijfboomgaarden en ligt zeer centraal t.o.v. de kust en vele leuke stadjes. Na een dagje rondrijden voelt het steeds weer als thuiskomen bij een fantastische gastheer en gastvrouw die van elke dag een feestje maken.

Dit moet je gezien hebben!

Hetty,
16-11-2018

Met ons gezin afgereisd naar Puglia waar wij de brabantse gastvrijheid van Anja en Gerard mochten ontvangen. Heerlijke bedden, prachtige ruime kamers en een super ontbijtbuffet dat elke ochtend weer een verrassing was. Elke ochtend gingen we erop uit, naar het strand of we bezochten een van de vele mooie plaatsjes of bezienswaardigheden waarbij Anja en Gerard je van alle informatie kon voorzien. Bij terugkomst een duik in het mooie zwembad genietend van een glaasje bier of wijn. Onze kinderen van 17 en 19 jaar hebben in deze mooie B&B genoten en een stukje van het mooie Italie mogen zien? Het is hier Fantastisch....

Geweldig!

Mariola,
16-11-2018

Een heerlijke B&B in Puglia. Een echte aanrader. Alles klopt. Gezellige kamers, lekker zwembad, leuke gasten, lekkere bedden, leuke dorpjes in de buurt, dicht bij zee, omringd door olijf- en amandelbomen, goed ontbijt, pizza-avond. Een fantastische gastheer en gastvrouw! Ik zou zelf eens gaan kijken☀️

Zeker nog een keer!

Gerrie en Rob,
16-11-2018

Brabantse gastvrijheid in Italiaanse sfeer.

Heel fijn bed, in een super mooie kamer, brandschone, eigen badkamer met goede, grote handdoeken. Dit alles zorgt ervoor dat we uitgerust aan een heerlijk gevarieerd zeer uitgebreid ontbijt kunnen beginnen om daarna de omgeving te verkennen, waarbij we ontzettend leuke tips krijgen van Gerard en Anja ( gastheer en gastvrouw), die zelf ook echt enthousiast zijn over de omgeving in Puglia en er ook veel boeken en info over hebben: er is zoveel te bezichtigen, wij verbazen ons iedere keer weer over iets moois wat we zien, dus wij komen zeker terug!

Voor Puglia, maar zeker ook voor de warme, gezellige sfeer in de B en B!

Fatastisch

Gerry van Esch,
11-11-2018

het is een geweldige plek. prima uitvalsbasis voor diverse

plaatsen/stadjes te bezichtigen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Masseria Cesarina in Castellana Grotte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Masseria Cesarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.