Tijdelijk €25 aanbetaling

L'isola felice

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast L'isola felice voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2 reviews
+18

7.5GoedScore uit 2 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

2 Reviews over L'isola felice

• 5Marino12-04-2012

Verblijf in een trullo moet veel beter kunnen.

Het leek ons een goed idee om onze vakantie in Puglia af te sluiten met één nacht verblijf in een trullo. We kozen een trullo in het domein L'Isola Felice e Trulli Sotto le Stelle" op ca. 5 km. van het centrum van Castellana Grotte. Belangrijk om weten is dat L'Isola Felice (met gewone B&B kamers en slechts één trullo) op ongeveer 1 km. gelegen is van Trulli Sotto le Stelle (3 trulli naast elkaar). Het zwembad bevindt zich niet bij de Trulli Sotto le Stelle !!! Het verblijf in de (nochtans mooie) trullo was een afknapper: antieke meubelen, ouderwets linnengoed, beddengoed en matten, heel slechts matras, veel plastieken bloemen, muffe geur, kleine douche, uitvallende elektriciteit, onvoldoende verwarming, .... Wel hartelijke ontvangst door de eigenares en mooie omgeving om buiten te zitten. Matig ontbijt maar dat kan gelegen zijn omdat we voor de normale ontbijturen al moesten vertrekken. Prijs (90 euro per nacht) te hoog voor de geboden kwaliteit.

• 10Carella Angela16-01-2011

Fantastico

Premetto che viaggio molto per cui trascorro molto tempo in Hotel o Bed and breakfast,ma devo ammettere che difficilmente hò incontrato un posto cosi bello,lontano da rumori,in piena campagna dove la natura dà il suo massimo,camere silenziose,pulitissime e ampie,gestori competenti e gentilissimi e struttura da 110 e lode,che dire consigliatissima.

Bed & Breakfast L'isola felice info

Soort hotel