Camping Villaggio Lamaforca

Camping Villaggio Lamaforca
3,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Lamaforca voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Villaggio Lamaforca in het Nederlands

Met oudere kinderen

Prachtig zwembad met 3 glijbanen, vies sanitair, keiharde animatie met muziek tot ver na middernacht, vies en stinkend sanitair, aan zee, maar door golfslag en rotsstrand niet erg geschikt om te zwemmen. Goede uitvalsbasis naar Lecce, Ostuni, Monopoli, Alberobello. Ik raad deze camping niet aan vanwege geluidsoverlast waardoor een goede nachtrust niet mogelijk bleek. De camping is ook tamelijk duur, met 6 personen en een tent betaalden we vanaf 29/7 €99 per nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Lamaforca in Carovigno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Lamaforca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.