Appartement Scoglio degli Achei

Appartement

1 review over Appartement Scoglio degli Achei in het Nederlands

Met oudere kinderen

Aardige bestemming maar niet voor een tweede keer

W.Willemstein
4-8-2015

Pluspunten :

Mooi complex, net appartement hoewel vrij klein.

Mooi zwembad. Groot, schoon en veel ligbedden.

Privé strand, met ligbedden en goede zwemplek.

Goede airco in appartement (ook belangrijk om muziek te overstemmen).

Minpunten:

Complex staat stand alone in kuststrook.

Voor 99% italiaanse gasten. En echt alleen op hen gericht.

In weekend wordt je overspoeld met (familie van) italianen.

Muziek in het zwembad van 1700 tot 2400. Volle bak en niets is meer verstaanbaar.

Vrij kleine balkons in appartement, plek voor net 3 mensen.

We moesten zelf vragen om schone handdoeken en beddengoed, anders gebeurd het niet.

Algemeen:

Voor je rust moet je hier niet zijn.

De hele kust bestaat uit keiharde en onregelmatige rots. Moeilijk beloopbaar en helemaal leeg. En je hebt absoluut een huurauto nodig, want zonder auto kom je nergens. Met een auto zit je zo in Ostuni, Alborobello, Lecce en meer leuke plaatsen. Er is een kleine supermarkt en pizzeria in de buurt, half uurtje lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Scoglio degli Achei in Carovigno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Scoglio degli Achei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.